Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 12:38 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 36 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 9:46 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
De ansvarlige for eikefjorddagene har i år igjen tatt kontakt for å høre om jeg vil ha stand der, noe som jeg i år har sagt ja til, og som tidligere har vi også lyst til at Sunnfjord rc-klubb tar del i dette. Dette er et familiearrangement som samler fylket, og som er koselig å delta på. Litt spesielt er det i år, da det er 10-års jubileum for eikefjorddagene. Selv har jeg lyst til å gjøre en liten endring på hva jeg vanligvis gjør med tanke på produkter for salg. Vanligvis har jeg fylt opp bilene med produkter, men i år tar jeg med rabattkuponger i stedenfor. Disse kupongene vil kunne brukes i en begrenset periode på nettbutikk og butikk. Så i år deltar jeg mer som et medlem av sunnfjord rc-klubb for å demonstrere produkter.

Så da er spørsmålet, hvem kan bli med på dette? Det er snakk om 18-19 august (lørdag og søndag). Fredag 17 august skal vi sette opp teltet, slik at det står klart til lørdag og søndag. Det er veldig greit om de fleste kan være med begge dagene, men selvfølgelig er en av dagene bedre enn ingenting. Det er ikke de beste mulighetene til å frese rundt med biler, men lastebiler og mer saktegående greier er ingen problem. Bensinbiler kan frese rundt i strandområdet, og det kan selvfølgelig andre biler gjøre også om de takler terrenget. Men noen 100km/t løp blir nok vanskelig å få til. Til utstilling stiller saken seg annerledes, da kan alt vises, men selvfølgelig bør modellene se noenlunde presentable ut. Det er også mulighet for radiostyrte sjøfly, men det er uten tvil båter som har de beste forholdene her, selv om det er saltvann. Det er kran med ferskvann på land, så modellene kan spyles etter bruk. Og så kan en jo bare ha en flaske med WD-40 eller lignende for å spraye over etter bruk.

Jeg tenker å ta med litt av alt, og flyr/kjører alt etter forholdene. Men jeg har lyst til å vektlegge båt. Jeg vil svært gjerne at de som kan være med melder sin interesse her på forumet. Håper mange blir med for en hyggelig rc-helg :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 11:08 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Slik det ser ut nå er jeg med. Dette er helga som kommer mellom planleggingsdagene på skolen og selve skolestart 20. august, så da er vi hjemme og Eline har begynt på jobb. Får satse på et par båter og biler og se det an hva som kan kjøres. Uansett et stykke fram i tid, så jeg håper å ha et par nye ting klart.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 11:12 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 90
Bosted: Florø
Eg er med om eg har fri og skyss innover :D

_________________
Herman Fjellro


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 11:13 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Rekner med eg blir med også ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 11:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg håper virkelig på at guttaboys som alltid stiller opp får anledning til å bli med, uten dere blir det ikke rare greiene. Håper at resten av tøffelheltene på forumet stiller opp og viser seg frem litt også. Om det er slik at en bare ikke gidder, så er det rett og slett for dårlig. De som tar turen og jobber med dette gjør det ikke akkurat for seg selv, men for klubben, så jeg håper at det dukker opp flere enn de 3-4 som alltid gjør jobben. Jeg oppfordrer egentlig alle klubbmedlemmer som leser dette til å stille opp. Det dreier seg jo bare om å leke seg litt med modellene sine.

Å ha familie er ingen unnskyldning eller hindring, det går fint an å legge opp noe slikt som en familietur. Det gjør jeg og madammen, og vi har 3 barn mellom 1 og 5 år. Og spesielt i disse dager da vi er nekta adgang på storevannet, så bør det være en ekstra pådriver til å stille opp på noe positivt. Alle dere gutta som kjører nitro og bensinbåter bør være med på dette.

Jeg tenker hovedsaklig på de aktive innen rc her i florø, som meg selv, Håvard, Thomas, Børre, Åsmund, Christer, Reinhardt, Terje, Vegard, Herman, Antonio, Haukås og mange flere. Bli med på dette, og vis at dere bryr dere litt om hva som skjer. Jo flere som stiller, jo større sjanse er det for å få god medieomtale, og å "stjele showet" :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Fre Jul 06, 2012 11:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Som både Stressballen og Thomas nevner i ein annan tråd er slike "happenings" ein veldig fin måte å vise fram klubben. Kanskje det kan være ein liten vekker for folk som tydeligvis ser på rc-sporten som noko veldig negativt. Og når vi no ikkje har Storevatnet vi kan boltre oss på må vi nytte dei mulighetane vi får til å vise oss fram :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 7:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Er det bare meg, Håvard, Corsaair og Stressballen som ønsker å være med på dette? Ypperlig mulighet til å få kjøre litt og samtidig vise oss fram litt. Flott om folk som har tenkt på å bli med legger igjen en beskjed her slik at det går an å planlegge litt.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 8:31 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Om noen har en plass til lille meg så blir jeg gjerne med, og tar da med meg 2-3 båter ;-)
Skal se om jeg kan få ånt meg en bil da..

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 10:24 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi skal alltids få deg med. Vi får sørge for å få litt oversikt når det nærmer seg, slik at vi kan planlegge hvordan vi skal få plass til alle modellene. Går nok bra, og blir nok kjekt :) Jeg skal ha med kullgrill, slik at vi kan lage oss mat selv :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 10:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Min bil blir nok stappfull. Vi må se på hvem som har plass til partyteltet, men det er muligens ikke noe problem om vi setter det opp dagen før. Om jeg skal frakte det har jeg ikke plass til passasjer.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 11:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Skal sjå om eg kan klare å få lånt stasjonsvogna til pappa, så har eg muligens plass til litt ymse.. Må sjå litt an kor mykje forskjellig eg skal ha med meg inn :P

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 11:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Eg tenke hvertfall Mystic og Jaguar, kanskje seilbåt. Spørsmålet er om jeg skal ta med redningsbåten, den tar opp mye plass. Om vi tar telt på fredag og kjører resten på lørdag går det fint, men da spørs det på retur av telt også. Lastebil må vel også med, så det begynner å bli trangt :P

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 11:20 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Eg planlegg lastebil med henger, nutech beetle (bensin), blackjack 55 og 26 og kanskje en Atlantis om den skulle være ferdig nok.. Tviler på at Odin blir klar nok til at det er poeng å ta den med :p

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 11:25 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 155
Bosted: Florø
Eg og Råteslya slenge oss med. Fyller opp hengeren med fire bensinbåta og ymse, men har plass til meir bagasje om det trengs.
Bilde
Bilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Eikefjorddagene 18-19 august 2012
InnleggSkrevet: Tir Jul 10, 2012 11:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Se der ja, fått orden på sakene! Blir flott med litt lyd som kan trekke oppmerksomhet :D

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 36 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC