Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 9:08 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Fremtidige halltreff i Florahallen 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 05, 2013 1:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da har vi fått på plass noen datoer, og jeg tenkte vi nå kunne ha en sticky tråd på denne hallen (ligger ved stadion). Etterhvert som det dukker opp nye datoer, så bare oppdaterer jeg første innlegg her, sånn at man har noe å forholde seg til. Merk også at hvis det blir endringer, så vil jeg også legge det inn i her. Det skjer jo kanskje at vi må vike for andre arrangement, så vi må ta et forbehold på det. Jeg repeterer noen foreløpige regler vi har satt. Hvis noen synes det er urimelig, så får dere bare synes det. Vi har en husleie som skal forsvares, og med hyppighet så blir det litt å betale. Håper dere forstår dere, medlemmer eller ikke-medlemmer.

Dropin:
Medlemmer som bruker egen avdeling: 0,-
Medlemmer som bruker annen avdeling: 50,- for hver type aktivitet
Ikke-medlemmer: 100,- for hver type aktivitet

Regler: (dette er noen pekepinner som vil bli revidert fortløpende)
1. Fly og helikopter skal fly i den delen av hallen som er lengst fra inngangen.
2. Av helikopterstørrelser så er eksempelvis T-rex 250 max størrelse som kan brukes i hallen, med stor forsiktighet.
3. Av fly så er typiske indoorfly godkjent, type ca 200-300 gram eller deromkring. Kan diskuteres.
4. Biler og andre modeller som skader underlaget i hallen skal ikke brukes. Dette finner vi ut av ved prøving.
5. Man skal vise hensyn til andre brukere og tilskuere i hallen. Sikkerhet blir høyt prioritert, og viser man uaktsomhet så kan Sunnfjordrc vise bort vedkommende uten refundering av avgift. Hendelige uhell kan skje, og det blir en annen sak.

Vi forsvarer prisene med at de færreste holder på med alt. Er man medlem av flyavdelingen, og vil i tillegg fly helikopter, så koster det 50,- tillegg. Er man medlem av fly og heliavdeling, så koster det ingenting å utføre de to aktivitetene. Selv er jeg totalmedlem på grunn av at de resterende medlemskapene etter hovedmedlemskapet ikke koster så mye, og da kjører jeg bil, fly og helikopter uten å måtte betale noe. Å være medlem av 1 avdeling koster 500,-, medlem av 2 avdelinger koster 800,-, medlem av 3 avdelinger koster 1000,-, og medlem av 4 avdelinger koster 1100,-. Dette er priser hvert år. Så første medlemskap koster 500,-, andre koster 300,-, tredje koster 200,-, og det fjerde koster 100,-. Men man får da full stemmerett i hver avdeling, med de fordeler det måtte bringe. Man kommer alltid billigst ut ved arrangement også, slik som f.eks nå også er planlagt i havhesten. I tillegg får man en fast rabatt hos hobbykjelleren Skala1. For den normale bruker som vil benytte seg av hallene som klubben leier, så vil det lønne seg å være medlem. Er man der helt sporadisk så er det noen som foretrekker å kun bruke dropin. Dette er opp til dere selv å bestemme :D

Datoer for fremtidige halltreff i Florahallen er:
Lørdag 23.mars fra klokken 13 til 15 (uke 12)
Lørdag 13.april fra klokken 13 til 15 (uke 15)
Lørdag 4.mai fra klokken 13 til kl 15 (uke 18)
Lørdag 25.mai fra klokken 13 til kl 15 (uke 21)

Vel møtt til noen timer med radiostyrt moro, og husk, for medlemmer er det ikke dyrt å benytte seg av hallen :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Fremtidige halltreff i Florahallen 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 05, 2013 9:52 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Blir bra. Har nytt driftedeksel under planlegging, men usikker på om jeg får det ferdig til neste treff. Akkurat det jeg vil ha var selvsagt ikke på lager.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Fremtidige halltreff i Florahallen 2013
InnleggSkrevet: Tir Mar 05, 2013 9:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Har forøvrig noen forslag til driftebane til neste gang. Trenger kun disker og tape for å lage dem til. Skal lage meg en liten samling baner og hvordan de raskt kan legges ut. Disker og bred maskeringstape vil gjøre det kjapt å både markere og rydde opp uten å sette spor.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC