Dato/klokkeslett: Fre Apr 19, 2024 2:24 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: RC-treff i Florahallen lørdag 13.april kl 13-15
InnleggSkrevet: Søn Mar 31, 2013 9:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Like greit å starte en tråd litt i forkant :D
Om et par uker er det duket for nytt treff, og da er det litt mer som skal prøves ut. Jeg har på vei noen skumdekk som jeg vil prøve på underlaget i hallen, og målet mitt er å prøve noe nytt hver gang til vi har noe som fungerer :D

Jeg har også tatt meg den frihet å bestille en "donut" og "pylon" for test til fly og helikopteravdeling. Dette er noe som blåses opp slik at man kan bruke det til presisjonsflyvning, eller uhøytidlige konkurranser for den saks skyld. Istedenfor å stemme om dette på forhånd, så laget jeg en avtale med leverandør der vi får returnere dem om de ikke faller i smak. Så jeg tar dem med på neste halltreff, og så prøver vi dem der. Hvis dette tilfører et nytt element i hallen, så tar fly og heliavdelinga en avstemming på det, og bestemmer om de skal beholdes i klubben. Jeg aner ikke pris enda, men det er sannsynligvis snakk om 500-600,- pr stk.

Jeg tenkte at donuten kunne være fin til heliavdelinga, og pylonen passer kanskje best til fly, med tanke på knife-edge og slikt.

Her er en video som viser donut og pylon i praktisk bruk: http://youtube.googleapis.com/v/MWP-aUQ ... autoplay=1

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: RC-treff i Florahallen lørdag 13.april kl 13-15
InnleggSkrevet: Man Apr 08, 2013 12:22 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det gikk dessverre dårlig med pylons til dette treffet, det ble så mange bestilt før meg at jeg ikke fikk denne gangen. Tviler på at leverandør får dem til neste lørdag, men da får det bli til neste gang igjen.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC