Dato/klokkeslett: Tor Apr 25, 2024 2:12 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Den store inspirasjonstråden
InnleggSkrevet: Ons Jan 19, 2011 11:58 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har litt lyst til å starte en tråd som tar for seg ting som inspirerer. Jeg vil ikke at denne skal forveksles med tråden som tar for seg artige videoklipp og lignende, men som heller forteller historier eller linker til folk som gir det lille ekstra rundt omkring i verden. Det er alltid noen som brenner litt ekstra for rc-hobby, og det er mye forskjellig der som rett og slett er inspirerende. Så det er kjekt om folk poster noe her hvis det er verdt å dele, men denne tråden har ingenting med store hjullastere eller raske båter å gjøre.

Jeg vil legge ut en link til en gruppe personer som inspirerer meg. Denne gjengen har holdt på i flere år, og de har også et meget bra videoarkiv som går tilbake til 2005. Filmingen blir bare bedre og bedre etterhvert, og viser lidenskapen denne gruppen med mennesker har for hobbyen sin. Det er bare biler det går i, men de har oppvisninger, driver med freestyle, kjører konkurranseløp med premier og så videre. Det er mye bra filmklipp i arkivet, så jeg anbefaler dere å sjekke ut denne.

Gå inn på Videoklipp, Arkiv, og se f.eks på videoklippet under 2009 som heter NitroElementz 2009. Det er et langt klipp, men inneholder litt forskjellig som konkurransekjøring, fang lederen, dragrace, freestyle osv. Legg spesielt merke til det radiostyrte hoppet som kjører rundt på banen.

Enjoy :D

http://www.hardcore-bash-crew.de/


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC