Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 6:20 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Håvard sine Actionshots
InnleggSkrevet: Søn Mai 20, 2012 10:20 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Tenker eg lager en ny tråd kor eg kan legge inn litt diverse filmer framover. Har skaffa meg både GoPro Hero2 og Contour actionkamera som eg kjem til å bruke til RC, dykking, ski etc.. Kun fantasien som setter grenser for slike kamera :P Så her vil det forhåpentligvis komme litt av kvart med tid og stund ;)

Først ut er dagens tur på Storevatnet med Blackjack 55:



Denne vart filma med Contour 24/3-12. Har posta den før, men legger den med i denne tråden også:


Denne har eg også lagt ut på forumet før, men samler opp det eg har filma med desse kameraene. Eit kort utdrag fra filmen over av Stressballen sin Neptun:


Her er eit klipp fra ein dykketur 1.mai i år. Har modifisert kamerahuset på GoProen for å få bildet skarpt også under vatn, men har tydeligvis ikkje fått det heilt tett :oops:

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Håvard sine Actionshots
InnleggSkrevet: Søn Mai 20, 2012 11:10 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, dritfett :D
Ble jo fet lyd av båten også :mrgreen:
Og så var det litt morsomt med hurtigspolingen på slutten :lol:

Angående tett Gopro, bruker du fett på pakningen? Det er vel rimelig viktig også?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Håvard sine Actionshots
InnleggSkrevet: Søn Mai 20, 2012 11:43 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Bilde

Til høgre er det originale vanntette huset og til venstre er det eg har "modifisert" ;)

Det som er greia med det originale er at grunna utforminga på linsa (ekstrem vidvinkel) er huset bygd slik at når man putter kameraet i vatnet så blir bildet heilt ute av fokus.. Nokken lure hoder har funne ut at dersom man tar et 58mm uv-filter og fester utpå der igjen blir bildet i vatnet sylskarpt.. Kvifor det er slik veit eg ikkje, men det funker vertfall :p filteret har eg først limt med 2-komponent epoxy før eg forsegla med silikon.. Likavel leker det vatn inn når eg kjem djupare enn ca 6-8 meter.. Personlig trur eg det er sjølve uv-filteret som ikkje takler trykket så djupt slik at det blir ei glipe mellom glasset og ramma på filteret slik at vatnet trenger inn.. Så eg tenkte eg skulle prøve å legge ei stripe med silikon rundt kanten på filteret også, så får vi sjå om eg får det tett nok til å kunne dykke ned til 20m med det ;) er mykje spennande å sjå under havoverflata også :p

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC