Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 9:29 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: E-flite micro 4-site selges! - SOLGT!
InnleggSkrevet: Søn Okt 31, 2010 2:15 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg selger nå min lille micro 4-site, ingen spesiell grunn til det egentlig, men jeg skal snart bygge meg en ny innemodell selv. Forøvrig så trenger jeg plassen også. Jeg har brukt den forholdsvis lite. Den har vært med en gang eller to i hallen, og jeg hadde den med på ferie, men fremstår som lite brukt. Den har hatt noen småkræsj, og er litt limt her og der, men vingene er hele og fine.

Jeg selger flyet mitt som denne versjonen, pluss at jeg legger ved to originale batteri.
http://shop.smallsize.no/product_info.p ... 5d7a45fbff

Så her snakker vi altså om selve flyet pluss 2 batterier. Det følger ikke med lader eller fjernkontroll. Send pm om flyet er av interesse. Jeg har pakken stående i butikken, så den kan sees der.

EDIT: Glemte å nevne at denne modellen står ferdig med Spektrum-teknologi, og hvis du har en Spektrum DX5, DX6i, DX7 eller DX8, så binder en denne modellen enkelt opp mot radioen. Om en har batterilader fra Blade mCX, mSR, SR 120, Vapor, Micro-Mustang og Micro-Sukhoi, så kan denne laderen brukes på batteriene som følger med flyet. Dette er altså en mikromodell som er fin å bruke på små plasser.

Modellen selges for 500,-

EDIT: Denne er nå solgt!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC