Dato/klokkeslett: Tir Apr 16, 2024 6:23 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Align T-rex 500ESP flybarless selges - SOLGT!
InnleggSkrevet: Fre Feb 10, 2012 12:21 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg vurderer å selge min T-rex 500ESP. Den er strøken, og lite brukt. Har et par canopyer og noen deler liggende til den, kan komme tilbake til det om noen er interessert. Har hatt en liten kræsj i halvmetertykk snø for over et år siden, det var forøvrig en "fin" kræsj, da ikke hovedbladene røk engang. Kjører fremdeles på originale hovedblader. Tannhjulene i alle 3 cyclic-servoer røk da, trolig grunnet at de hadde plastdrev, og fordi at det var kaldt. Jeg fjernet da alle 3 servoene og byttet over til Align 510MG (metallgir). Helikopteret kom med en Align DS520 på halen. Jeg har endret denne til Align DS650, som er en bedre haleservo. Jeg har også montert Align flybarless. Mottaker er en 6-kanals Spektrum 2.4ghz, så i utgangspunktet selges modellen som bind and fly (BNF). Det følger også med et par batterier.

helikopteret er veldig lite brukt og godt vedlikeholdt, da jeg har en annen 500-size heli som jeg bruker, pluss andre modeller som også stjeler tid. Om det skulle være av interesse, så kan det synfares i butikken. Stikk innom for en prat.

Selger dette for 5000,-

EDIT: Spektrum DX7 kan følge med, selger da alt for 6000,-

EDIT: SOLGT!

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC