Dato/klokkeslett: Tir Apr 23, 2024 12:13 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 43 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Søn Sep 11, 2011 11:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ting tar tid ja, men å øke antall runder fra 1 til 2 vil meføre ca 20 sekund pr løp på tidsforbruket. At det vil gå lenger tid er ikke holdbar grunn til å ikke kjøre mer enn 1 runde siden forskjellen ikke blir merkbar. På en slik bane synes jeg at 1 runde er for kort, men som sagt, jeg legger det åpent for diskusjon, jeg regner med at resten av deltakerene har meninger også. Vi begynte vel heller ikke selve kjøringen før siste halvtimen eller deromkring, og i tillegg var dette "jomfruløpet". Grunnen til at det var mye enkeltmannskjøring i starten er vel for at dette er nytt for 2/3 av oss.

Jeg har diskutert litt frem og tilbake, og er nå mer bestemt på å sette 18 års grense på fredagskjøringene, og da kan vi også kjøre mer på regelverket du foreslo på drift. Det kan også være en tanke å kjøre "mann mot mann" på de andre løpene også. Tror det kan bli bra.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Man Sep 12, 2011 11:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Generelt sett kan nok mann mot mann bli en bra greie, spesielt når man snakker drift og kvelder der det er litt raskere biler. Tendensen er vel at de klassene krever litt plass for at det ikke skal bli kaos. Mann mot mann åpner vel også mer for å kjøre baner lik det vi driftet på uten at det blir problemer med kolisjon i et kryss siden man stort sett følger hverandre tettere enn om man kjører et større felt. Enkelt å holde styr på også for å spare tid.

Blir vel til at T3'en blir satt tilbake til touring for helgas halltreff også nå, så om det blir M-chassis og touring på fredag er det mulig jeg stiller med den.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Fre Sep 16, 2011 8:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Til kveldens deltakere vil jeg minne om at det skal kjøres M-chassis og Touring fra kl 21 til 23. Denne sosiale begivenheten har 18-års grense, og gjelder kun for deltakere som har baneleie. Vel møtt :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Lør Sep 17, 2011 12:35 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vel, hva kan man si? Jeg synes dette var skikkelig moro, og vi var en god gjeng som koste oss alle sammen. Det er både underholdende og skuldersenkende, det er nok ingen som tenker på andre ting akkurat da enn å kjøre radiostyrt bil og ha det moro. Jeg har ledd mye i kveld, og håper resten av folket hygget seg også.

Vi begynte kvelden med generell kjøring, og soset bort en god time på dette tenker jeg. Deretter snekret vi sammen en slags konkurranse for M-chassis, og deretter gikk vi rett på konkurranse for touringbiler. Her er det altså ingen motorbegrensing, og det var alt fra sølvkanne til 15T børstemotor til illsinte børsteløse motoroppsett, så det var en god blanding ute og gikk. Men dette er uhøytidlig kosekjøring, så det meste er tillatt.

Neste fredag er det duket for lastebil, trucks og crawlere, og jeg lurer kanskje på om det var snakk om vintage også? Det kan jeg komme tilbake til, kom gjerne med innspill.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Lør Sep 17, 2011 9:22 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
hm...kan ikkje florø flytte litt nærmare..:) f.eks hyen?hehe...blir det nåke M-chassie køyring i hallen imåra? tenkte å ta turen og ta jomfruturen på min m-05 pro..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Lør Sep 17, 2011 7:26 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, liker meg godt i florø dessverre. Men kjekt å vite at du hadde kommet om sjappa hadde ligget nærmere :D
Jeg aner ikke hvem som har tenkt å kjøre hva i hallen imorgen, det er dårlig med tilbakemeldinger på slikt. En av fordelene med å si ifra er jo nettopp slike tilfeller som dette, da går det an å planlegge litt. Kan hende jeg tar med en M05 fra sjappa, men jeg aner ikke noe før jeg er tilbake i florø imorgen.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Søn Sep 18, 2011 12:21 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 443
Bosted: breim
då har eg pakka bilen.. :? losi xxx drifter,m-05 pro, corally f1(ikkje heilt i strøk), inferno gt, xray m18pro, savage xs flux..:)

_________________
hpi baja ss, losi lst2, savage xss,associated tc6.1, durango dex410r, axial wraith, corally f1, slash, kyosho st-rr , scx-10 , tamiya cr-01 savage flux, axial xr-10 pluss en liten haug til..:)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Søn Sep 18, 2011 1:10 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 95
Bosted: Florø
Eg tar med m-05, ta-05ifs og sprint 2 flux

_________________
Terje Solheim = Tamiya ekstremist


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Søn Sep 18, 2011 2:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Zombie-solheim skrev:
Eg tar med m-05, ta-05ifs og sprint 2 flux


Storhallen du snakker om nå?

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Ons Sep 21, 2011 11:41 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da er det snart fredag igjen, og denne gangen blir det en god blanding på banen. I første halvdel skal vi leke oss litt med lastebiler og crawlere, deretter blir det duket for vintagebiler med en liten konkurranse på slutten.

Til crawlerene kan vi lage en provisorisk løype som vi kan kjøre på tid, og med vintagebilene så kjører vi konkurranse som vanlig. Sikkert lurt med biler som ikke går fort siden noen av oss kanskje har litt promille :mrgreen:

Jeg stiller med Scania R470 + flatbed, Team Losi Comp Crawler, og Midnight Pumpkin.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Tor Sep 22, 2011 8:33 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Husk kamera! :) Trenger litt inspirasjon ;)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Tor Sep 22, 2011 12:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Er dessverre dårlige lysforhold, og vi er mest opptatt av å ha det moro, så vi er ikke så flinke til å knipse. Ikke med hensikt selvfølgelig, det bare blir sånn. Skal prøve å huske kamera, så får vi se :)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Tor Sep 22, 2011 3:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Du får sette opp infrarødt webkamera som alle kan følge med på fra nettet :lol:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Tor Sep 22, 2011 5:39 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vegard skrev:
Du får sette opp infrarødt webkamera som alle kan følge med på fra nettet :lol:


hehe, Big Brother? :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kjørekveld på Skala1
InnleggSkrevet: Fre Sep 23, 2011 12:53 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det ser ut som at det blir Midnight Pumpkin på meg i vintageløpet, så med mindre de andre kjører med lignende biler så legger jeg opp til sisteplass for min egen del iallefall :mrgreen:
Men her skal vi ha det moro :D

Når det gjelder crawlere, så får vi lage til en slags hinderløype, og forsøke oss på et enkelt poengsystem der vi gir minuspoeng ved rygging eller lignende.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 43 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC