Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 4:09 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Savage XL 5,9
InnleggSkrevet: Tor Apr 22, 2010 10:06 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ekstra surt er det å bulke en annen fullsize bil, eller i verste fall å kjøre ned en unge. Ikke dumt å ta sine forhåndsregler, og failsafe burde alle hatt på nitrobilene sine :!:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Savage XL 5,9
InnleggSkrevet: Man Mai 24, 2010 8:01 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Haha, i går trodde jeg seriøst jeg hadde drept XL'n. Jeg og bror skulle fyre den i gang uti veien for at han skulle se den i action, fyrte i gang og tok fart bortover gata, da løsnet jo selvfølgelig ene skruen til styringa (som sikkert fikk mye pryl dagen før når meg og ungene i Skien hoppet på det størte hoppet vi fant med bilen) så bilen gikk rett under en 1\1 bil som sto parkert i gata der.

Savagen lagde lyder som tydet på at den ikke hadde det bra, fikk løpt bort til bilen og stoppet Savagen, problemet var bare å få den ut igjen, den satt kilt fast under kanalen.
Med litt makt og tankegang så løsnet den, chassiet var like helt, litt værre med karossen som fikk seg noen kraftige bulker, men ikke værre en at jeg fikk dyttet de ut igjen.

Eneste skade var at eksosbendet hoppet av flensen på motoren, så gummi pakningen på motoren fikk en skade men ikke værre enn at jeg skifter den.
Bilen virket fint igjen etterpå heldigvis.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC