Sunnfjordrc.no
http://www.sunnfjordrc.no/

Min Savage X 4.6 RTR...
http://www.sunnfjordrc.no/viewtopic.php?f=2&t=98
Side 1 av 4

Forfatter:  FleskepupP [ Tor Jun 21, 2007 6:18 pm ]
Innleggets emne:  Min Savage X 4.6 RTR...

Etter mas frå Kurt-inge, så for eg vel legge ut noko bilder av min flunkande ny Savage :P
Eg skal legge ut fleire under innkjøringa og det kjem vel filmer etter kvart, håper Tarmfressaren blir
også med...

Savage 4.6:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Over og ut for dinna gongen!

Forfatter:  Lugerity [ Tor Jun 21, 2007 9:01 pm ]
Innleggets emne: 

Steikje flott bil.

Forfatter:  Kurt-Inge [ Tor Jun 21, 2007 9:18 pm ]
Innleggets emne: 

jepp, må si eg er bra misunelig ja. helt strøken:)

Hvortid får du fuel til den da?

Forfatter:  FleskepupP [ Tor Jun 21, 2007 9:25 pm ]
Innleggets emne: 

Eg møtte Herkit i Førde i dag, så ga han 350 kr, slik at han skulle ta med fuel inn til Førde i morra på fredag,
Da blir det innkjøring på fredag, og kjøring på lørdag vist været hodler seg, men....

Gjekk igjenom bilen i sta. Tok eit vanleg foto papir på spurte i sta, du måtte liksom push papiret for at det skulle gå gjennom? ser ut som det går heilt fint oge. er det for stramt?

Forfatter:  Kurt-Inge [ Tor Jun 21, 2007 9:37 pm ]
Innleggets emne: 

papirgreiene er mer sån man har på imellom når man skal stille det inn, er sikkert akuratt passe, kan du snurre spurdrevet eine vegen sån at det går fritt uten motstand? for det skal det, da er det vertfall ikke for tight, og for og sjekke at det ikke er for mye avstand mellom det under bare holder så det under ikke beveger seg og lirker litt at og fram på spurdrevet så merker du om det er snakk om 1-2-3-4 mm avstand lissom=) men om det var så du akuratt klarte få papiret igjenom så er det sikkert ok.

Forfatter:  herkit [ Fre Jun 22, 2007 12:26 am ]
Innleggets emne: 

Fuel er henta på Skala1 og ligger i bilen no, så skal nok få det med meg innover i morra.... :) Flott bil ja...

Forfatter:  FleskepupP [ Fre Jun 22, 2007 9:57 pm ]
Innleggets emne: 

Då har eg og Tarmfresaren kjørt inn dei 2 tankane der han berre står i ro, han fekk tid til først jonfru turen oge :P

Var på fattern sin jobb, fant fram temp gun, min låg på 100 C mens hans sin på 80, og det såg ut som min spruta litt meir olje, kan det vere at han er for feit sidan min blir varmere? Eller kva er det?

Etter test på eit lite verkstedgolv, det er hvertfall nokk power i ditta skal vi få sjå etterkvart :D

Forfatter:  stressballen [ Fre Jun 22, 2007 10:40 pm ]
Innleggets emne: 

Uff, dere må slutte med disse innkjøringene på tomgang. Bare tull..... :roll:

Bruk bilen, men kjør forholdsvis rolig de første tankene. La motoren slite seg litt til før en begynner med full gass.

Forfatter:  vimsepetter [ Fre Jun 22, 2007 10:52 pm ]
Innleggets emne: 

Sier meg enig med stressballen, bare tull. Gjorde det etter boka på første motor, men ikke på den andre, må si den siste motoren går bedre en den første :)

Forfatter:  FleskepupP [ Fre Jun 22, 2007 11:07 pm ]
Innleggets emne: 

ja, kan sikker stemme det, men det skada no ikkje vel ikkje, ville no ikkje tru det ville gjere noko forskjell.
Men har ikkje fått svar på spørstmålet mitt da???

Forfatter:  stressballen [ Fre Jun 22, 2007 11:19 pm ]
Innleggets emne: 

Skjønte ikke helt, hvem og hva er hans bil?
Og er faren din feit? :lol:

Neida, bare kødda, men du må spesifisere litt. Ellers kan jeg si at det er ingenting i veien med en temp på 100 grader. Heller det enn 80 grader. At bilene spytter ut forskjellig mengde olje kan være litt forskjellig. Bruker bilene samme fuel? Er det samme bil? Er nålene helt identisk innstilt? Har de kjørt like mye? Og uansett så får en som oftest litt forskjellig resultat på samme motorer. Jeg mener for eksempel at high speed-nåla på en motor ikke nødvendigvis gir samme resultat ved lik innstilling på en annen identisk motor.

Forfatter:  FleskepupP [ Lør Jun 23, 2007 12:22 am ]
Innleggets emne: 

ok stress, to heilt ny biler av samme merke, ikkje gjordt noko med nålane, men det er meir rart at den låg på 80 C på tomgang på ein heil tank enn at min låg på 100 c på tomgang på ein heil tank?

Skrudde 1/8 på hans, trur den fekk litt mykje, ville ikkje gå heilt i begynnelsen, men så gjekk den tank ut på tomhgang. hørte berre på dissa 4 meter med golv der nede, at den hadde masse å gå på, slik feit som den er :D skal bli kjekt å kjøre han inn på ein pakrings plass i morra :D

Forfatter:  FleskepupP [ Lør Jun 23, 2007 7:53 pm ]
Innleggets emne: 

I dag var det tid for innkjøringa nr2, juster to 2-3 gonger på HNS, men fy faen som den går allerde. Går rett på hjult og opp på veltebøylen og litt meir, har dsv fått litt riper i kjøle toppen. Ditta er ikkje ein asfaltbil, går alt for lett på hjult bak og sidelengs. Gleder meg til sjå kva som bur i denna bilen asso.
Tarmfressar ligger ein tank for ann meg, han har begynnt å få det til no, men forsatt ikkje komt i gir nr2. Så det er masse speed igjen da...

Så i morra blir det sandtaket FTW :D

Forfatter:  Kurt-Inge [ Lør Jun 23, 2007 8:07 pm ]
Innleggets emne: 

er det 2 eller 3 gir på denne?

Forfatter:  FleskepupP [ Lør Jun 23, 2007 8:22 pm ]
Innleggets emne: 

2 gir standar, det er på alt frå Hpi

Side 1 av 4 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/