Dato/klokkeslett: Fre Apr 19, 2024 8:12 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: T.rex 500esp!
InnleggSkrevet: Søn Okt 25, 2009 12:44 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Da har eg omsider fått 500'en i hus. Dette har eg gleda meg lenge til. Eg får gå for en protos hvis stressallen blir fornøgd. Eg syns 500'en har en meget fin størrelse. Nesten så 450'en er for liten, men 450'en er ett utruleg kjekt heli det og. Men av små heli, så har eg sterkt på følelsen av at 500'en kommer til å falle veldig godt i smak hos meg. nå er det bare 250 og 600 som mangler. :lol: Det neste for meg nå er V-bar system på 700'en. Det kommer nok på iløpet av vinteren. Har nesten bestemt meg for ka eg skal gå for. Eg har også kjøpt en align gp750 til raptoren pluss en DS650 haleservo til 700'en. Så da spørs det om eg setter ds 620'en på 500'en. Masse tall her nå, men eg trur dere vet ka eg meiner.

Noen som vil kjøpe en billeg 401 gyro?

Den andre 450 se v2'en min ser ut til å vere solgt. Så nå har eg bare en, men har igrunn funne ut at eg klarer meg med en. Har liksom nok å fly med no!
Eg fekk også masse deler til både 450 og 500 ilag med 500'en, så fekk eg 2 batteri fra hobbycity i posten idag. Turnigy 6 sells 2650mAh pluss ett lass med 4mm bulletkontakter. Der har eg tydlegvis klikka av feil, for eg fekk ALT for mange.men men, godt å ha!

Det ser kanskje ut som at eg har masse, masse penger, men det har seg sånn at eg fekk ett lån av NAV (utruleg nok)., til å kjøpe meg gitar. Gitaren kosta 12000kr i norge. Eg bestillte den fra USA, og fekk da penger til overs til heli

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T.rex 500esp!
InnleggSkrevet: Søn Okt 25, 2009 10:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Gratulerer med nytt helikopter :wink:

Er veldig enig med deg i at 500'n er en flott størrelse. Den er kvikk, hendig, og veldig stabil. Klart et av mine egne favoritthelikopter. Det er dessverre ikke brukende nå grunnet et defekt enveislager, men det kommer over helga. Jeg har ikke kommet lenger med Protos'n, men jeg får gyro og servoer rett over helga, og håper jeg får bygget det ferdig på onsdag eller noe. Skal legge ut flere bilder på byggetråden.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC