Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 12:05 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 11:53 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Skal bare sluke litt frokost nå så kjører vi, ca om 15 min.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 6:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Super dag i Naustdal! Litt problematisk når vi ankom mtp tilkomst og parkering, men det ordnet seg.

I dag var vel det treffet vi har hatt i år med mest mangfold i typer modeller. Biler, båter, fly og helikopter var alle i gang i løpet av dagen. Kjempekjekt når så mange tar turen og deltar for å framme klubbens interesser. Jeg tror vi var den standen som hadde mest besøk i dag! Det var også flere kommentarer om at vi var et velkomment tilskudd til arrangementet da vi tilførte det noe nytt og skapte litt liv. Dette håper jeg vi kan gjenta til neste år!

Og her kommer noen bilder Eline var så grei å ta i løpet av dagen:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 6:53 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Takker for en fin tur med en toppers gjeng. Frister til gjentakelse.

Tok noe få bilder i dag jeg også

Bilde

Bra med folk på standen vår ;-)

Bilde

Bilde

Bilde

Og Håvard

Bilde


Det var noe kjent med den posituren.......


Bilde

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 7:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Hehe :) begynner å bli ganske vanlig at eg bruker treffene til å skru på modellane :D

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 7:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Ellers vil eg også takke ein god gjeng for ein strålande dag i Naustdal.. Overraskande mykje folk og god stemning :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 9:21 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, denne dagen gikk over all forventning. Egentlig et lite "mekka" område for rc, ingen tvil om det. Muligheter for det aller meste, om en bare passer på hvor folkemengdene er. Jeg ble egentlig helt utslitt idag, snakketøyet har gått i ett kjør, for her var det folk oppom stort sett hele tiden. Jeg tror absolutt vi var et av teltene med mest besøk idag, og dagen kan betraktes som en stor suksess for Sunnfjord rc sin del.

Selv vil jeg takke alle som tok noen timer av egen tid for å møte opp, det viste seg å være utrolig viktig idag. Det var egentlig et overraskende bra oppmøte av deltakere. Med såpass stor roterende tilskuermasse så var det helt knall med mye action. Det var mye for tilskuerene å se på, mange hyggelige dialoger, og det aller meste ble vist fra klubben. Elektrobåt, bensinbåt, elektrobil og lastebil, bensinbil, elektrofly, nitrofly, elektrohelikopter, ja egentlig det aller meste ble presentert. Stort sett hele tiden var det noe å se på, og feedback som ble plukket opp var utelukkende positiv så langt jeg hørte iallefall. God reklame, og jeg har inntrykk av at arrangørene likte dette også. Til neste gang skal jeg ha på plass en fin demobil, og muligens en demobåt, det er jo nesten litt trist å nekte ungene å prøve seg litt.

Tankene mine rundt dette er at det må gjentas, men med større telt, og noen andre små endringer også. Den største og beste forskjellen i forhold til eikefjorddagene er at i naustdal holder de kun på i 1 dag. Dette har jeg lyst til å foreslå at vi gjør under eikefjorddagene også. Da kan vi sette opp teltramma fredags kveld som vanlig, og holde litt show kun på lørdagen. En hel helg blir gjerne litt mye.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 9:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Og ja, takk for en hyggelig dag med likesinnede :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Sanden-Søndag, Naustdal, 26.08 kl 13-18
InnleggSkrevet: Søn Aug 26, 2012 9:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Tankene mine rundt dette er at det må gjentas, men med større telt, og noen andre små endringer også. Den største og beste forskjellen i forhold til eikefjorddagene er at i naustdal holder de kun på i 1 dag. Dette har jeg lyst til å foreslå at vi gjør under eikefjorddagene også. Da kan vi sette opp teltramma fredags kveld som vanlig, og holde litt show kun på lørdagen. En hel helg blir gjerne litt mye.


Enig med 1 dag i Eikefjorden også. Søndagen ble ikke spesielt bra. Selvsagt var det dårlig vær, men det er lørdag som er hovedtrykket.

Blir nok et lite møte for de som er interessert i å være med på slike treff hjemme hos meg om ikke så lenge. Håper de som planlegger å være med stiller slik at vi kan få spikret på plass noen standard ting og ha en plan slik at alt går bedre neste gang.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 23 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC