Sunnfjordrc.no http://www.sunnfjordrc.no/ |
|
King Hauler's MK FRØYA http://www.sunnfjordrc.no/viewtopic.php?f=41&t=1779 |
Side 2 av 6 |
Forfatter: | stressballen [ Man Sep 21, 2009 12:12 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Enig med Håvard. Det ser iallefall ut som at du har bygget en del båter, for dette ser bra ut. Likte veldig godt oppstilling av produkt du har brukt, dette er et felt veldig mange er usikre på |
Forfatter: | Lugerity [ Man Sep 21, 2009 12:42 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
nice, er skikkelig imponerte. |
Forfatter: | King Hauler [ Tor Okt 01, 2009 8:08 pm ] | |||||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | |||||||||
Hei! Rakk en liten prøvetur på sjøen i dag, mellom to regnbyger... Prøveturen avslørte en del ting, for det første er roret for lite, veldig dårlig svingradius. Trur dette kjem seg av sjølve forma på roret, der heile rorarealet er bakom rorakslingen. Dette medfører at halvparten av propellstrømmen går klar av roret, og skubbar båten rett fram. Eg vil prøve å lime på ei list i forkant av roret for å få litt areal foran rorakselen. For det andre trengs gear på motoren, for å få ned turtallet. Båten har passelig fart på ca 60% pådrag. Brukte 50mm firebladspropell. Forøvrig gikk båten veldig fint i vatnet! Er litt arbeid med å justere opp motoren for å bli kvitt litt lyd i overføringa. Legger ved nokre bilder fra prøveturen, nokre er vel ikkje heilt skarpe, det er litt møleg å være både pilot og fotograf..... Har også gjort alvor av tanken om å lage orntli vinduer i styrehuset. Håper dette blir bra når lister er på plass. Det hadde definitivt vært enklare å gjere dette før styrehuset blei limt sammen...
|
Forfatter: | stressballen [ Tor Okt 01, 2009 9:08 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Faen så bra dette blir. Blir utrolig kjekt å få se resultatet Tenkte du på noe sånt som 2:1 i utveksling da eller? |
Forfatter: | King Hauler [ Tor Okt 01, 2009 9:26 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Ja, trur kanskje 2:1 utveksling hadde gjort susen her. Då hadde båten fått bedre saktefart egenskapar også. Må ha tak i eit slikt gear. 2:1 for montasje på 540 størrelse motor. alternativet blir Wisløff sin speed 2.8:1 gearmotor. Er den som følger med når man kjøper den komplette pakken til Wisløff. |
Forfatter: | King Hauler [ Lør Okt 03, 2009 12:41 am ] | |||||||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | |||||||||||
Har jobba litt med overbygg/styrehus, har customisert profilane for montering av front og sider i styrehuset. Dette fordi eg vil lage taket avtagbart. Lagde en ekstra profil under vindu, for ekstra forsterking pga. at vinduene er saga ut. Det skal monterast lister rundt vinduer i styrehuset. Satsar på å bruke tynn plast / plexiglass til vindu.
|
Forfatter: | stressballen [ Lør Okt 03, 2009 12:54 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Jæææskla bra, utrolig kjekt å se. Frøya og Skomvær blir bestilt inn igjen til butikken as we speak Du gjorde nok det rette valget med styrehuset |
Forfatter: | King Hauler [ Lør Okt 03, 2009 1:00 am ] | ||||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | ||||||||
Holder på å lage til kjøling på fartsregulator og framdriftsmotor. For å få sirkulasjon er det montert 6V pumpe fra Robbe. Tenker å bruke et separat 3.6V batteri, slik at ein får ned kapasiteten og støyen fra pumpa. Satser på å forsyne lanterner fra samme batteri. I og med at Viper fartsregulatoren ikkje er vannkjølt, har eg laga ei kjøleplate av aluminium med tilkobling for kjølevatn. Ser litt jalla ut, laga i full fart i ei dårleg søyleboremaskin. Motoren har fått kjølerør frå Robbe. Returslangen blir vikla nokre vender rundt motoren på pumpa for å kjøle denne og, før vatnet går overbord. Litt av grunnen for å gjere alt dette arbeidet er for å få utløp av kjølevatn i skrogsida akter.
|
Forfatter: | stressballen [ Lør Okt 03, 2009 1:22 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Dette har du full kontroll på iallefall. Er imponert over måten du ordner til tingene på. Flott jobba |
Forfatter: | Lugerity [ Lør Okt 03, 2009 10:08 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
steikje flinke du. skulle ønske eg hadde vært like flinke. |
Forfatter: | King Hauler [ Søn Okt 04, 2009 9:03 pm ] | |||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | |||||||
Har laga til kjølevannsinntak ibunn stb side, samt utløp stb side, sjå eine bildet. Har frest ut eit spor rundt vindu i aktre del av styrehus. Delle delen er laga av 4 mm finer, så det blir ikkje noke fint å lime ruta på innsida. No blir ruta innfellt på utsida, med listverket utanpå. Har malt eitt strøk med kvitt på styrehus, samt det kvite feltet på skroget. Har kobla kjølevannslanger inne i skroget. Har limt på ei list i forkant av roret, håper at dette kan bedre styringa.
|
Forfatter: | stressballen [ Søn Okt 04, 2009 9:55 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Hvis jeg forstår deg rett, så "sperrer" den ekstra lista på roret for vannstrømmen for å få mer strøm over selve roret når du svinger? Du må forklare godt hvor mye dette hadde å si neste gang du får testet båten. Igjen, må si du har gjort en flott jobb her, rett og slett inspirerende |
Forfatter: | King Hauler [ Lør Okt 17, 2009 10:58 pm ] | |||||||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | |||||||||||
I dag har båten fått ny motor. Dette er Robbe sin gearmotor med 3.3:1 utveksling, som vart kjøpt inn til et annet prosjekt. Nytt motorfeste blei laga av 1.5mm aluplate. Fant endelig ut av den irriterande lyden fra propellakslingen, den kom frå universalleddet, der det var klaring/slark i sjølve leddet. Fant et gammelt ledd som eg hadde i en båt for ca.20 år sidan, dette passa godt nok til at eg kunne bruke dette sammen med bossa til det nye leddet. No går det heilt stille og fint. Monterte 60mm propell og dro på prøvetur, for å teste ny motor samt kjølepumpe. Farten på modellen blei meir realistisk, og no går det an å sige framover med lav hastighet. Kjølepumpa virka heilt fint, med fin vannstråle ut på stb side. Brukte 6V batteri til pumpa. Roret virka betre no etter at eg bygde på roret i framkant, fremdeles litt lite sving, men det går greitt. Eg seier meg fornøyd med motorvalget, og det er ikkje tvil om at gearmotor er det rette til denne modellen. Har begynt på batterikasse som skal ombord i båten, samt eit lite dekk som skal monterast akter under styrehuset. Her skal bryter og batteri til kjølepumpe monterast. Bryter blir fjernstyrt via 3.kanal. Fint med båt der meir vekt ikkje er et tema....
|
Forfatter: | stressballen [ Lør Okt 17, 2009 11:18 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA |
Se der ja, steikje flott arbeid |
Forfatter: | King Hauler [ Søn Okt 18, 2009 9:36 pm ] | |||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's MK FRØYA | |||
Batterikasse og dekk blei montert i dag. I batterikassa er det plass til enten eitt batteri liggande, eller to batteri ståande. På det nye dekket bak i skroget skal bryter og batteri til kjølepumpa monterast. Litt ballast blei plassert rundt propellakselen før dekket blei montert.
|
Side 2 av 6 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |