Dato/klokkeslett: Lør Apr 20, 2024 10:44 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Fre Jun 25, 2010 2:01 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Jaja.. Då har eg vært på shoppingtur hos Stressballen igjen :D

Fant ut det var lenge sidan sist eg handla båt, så då var det på tide med noko nytt.. Såg forrige dagen at Skala1 hadde fått inn eit par seilbåtar, og då var det gjort.. Valget havna ganske fort på den største av dei (sjølvsagt) og det var Thunder Tiger sin "Voyager II."

Dette er en båt i 1M-klassen.. Altså konkurransebåter på 1000mm, eller 1 meter :P Enkelte her på forumet har sikkert sett eit par seilbåter på storevatnet med logoen til "Fly Emirates." Dette er då ein så og seie identisk båt, men uten så mykje farge og logoar :P

I tillegg var det også handla ein stykk seilservo og ein stk Futaba Fc-16 radiokontroll.. Har hatt denne i tankane ei stund, men hadde i grunn slått fra meg tanken sidan eg allerede har ein F-14 Navy som eg hadde planer å bruke på Odin.. Men no blir det nok til at eg flytter "twin-stick-modulen" fra F-14 og over på FC-16, og selger F-14 som ein vanlig kontroll.. Som om nokon har lyst på ein slik, eller kjenner nokon som tenker på ein er det bare å gi ein lyd så finn vi ein pris ;) Fc-16 har minne til 10 enheter, og kan byggast ut i rikelige mengder.. Man får ikkje fullt så mange funksjoner som på F-14, men det blir nok rikelig til mine prosjekt :P

Satt i gang med bygginga av båten ganske så kjapt etter eg kom heim fra jobb, og har i kveld montert stativet til båten, fått på plass ror og kjøl og ein del detaljar på båten.. I grunn eit ganske greit byggesett med ein grei byggemanual.. Så no er det å få rigga opp seilet, feste masta og feste radio/servostativ så skulle det meste være klart :) Rekner med eg er ferdig iløpet av morgondagen, evt laurdagen ;)

Heilt sidan eg fikk sjå onkel sin Smaragd fra Robbe for 7-8 år sidan har eg hatt lyst på seilbåt, så no var det i grunn på tide følte eg :P

Her er litt bilete frå bygginga:

Heime etter ein liten handletur
Bilde

Valget havna på ein seilbåt frå Thunder Tiger med navnet Voyager II
Bilde

Vart også handla inn ein ny fjernkontroll
Bilde

Slik såg det ut då lokket vart fjerna
Bilde

Tok ikkje lang tid før båten var på plass i stativet sitt
Bilde

Bilde

Kjøl og ror er på plass
Bilde

Servoboksen er satt saman og venter på montering
Bilde

Diverse detaljer som blant anna ratt og vinsjer er komt på plass
Bilde

Bilde

Bilde

Fornøyd med dagens innsats :)
Bilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Fre Jun 25, 2010 11:19 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Se der ja, båten ser jo kjempeflott ut :D

Jeg tok meg en liten prat med madammen når jeg kom hjem for å se om jeg "fikk lov" til å kjøpe meg seilbåt :mrgreen:
Etter litt forklaring fra meg, som stort sett besto av meg som klaget på at jeg kan for lite om seilbåt, så gikk hun med på at jeg kunne bestille meg en. Regner med at det blir samme som deg, selv om jeg har lyst på en av de heftigste modellene. Men jeg begynner med 1-meters klassen jeg også, det er jo også fint når flere kjører seilbåt samtidig der båtene er av noenlunde samme størrelse. Skroget på Voyager II var jo skikkelig flott som den er, men det er kanskje litt lurt å skille seg ut litt, så jeg vurderer å lakke det før jeg setter den sammen.

Gleder meg til å se din når den er ferdig, da har du bare å dukke opp i sjappa med den :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Fre Jun 25, 2010 3:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Ser jammen ut som ein flott seglbåt.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Fre Jun 25, 2010 4:56 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Gratulerer med seilbåt da Håvard! Blir kjekt at vi er flere som liker seilbåt! Regner med min er sesongklar når deres er ferdige, så da blir det en kasse med rødbrus og seiling på Storevannet!

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Fre Jun 25, 2010 6:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
microsock skrev:
Gratulerer med seilbåt da Håvard! Blir kjekt at vi er flere som liker seilbåt! Regner med min er sesongklar når deres er ferdige, så da blir det en kasse med rødbrus og seiling på Storevannet!


Kanonbra :mrgreen:
Jeg skal også ha meg en, dette må bare prøves :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Lør Jun 26, 2010 9:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Då var båten ferdig :D

Tok to kvelder og ei halv natt å få den ferdig.. Hadde ikkje sett for meg at det tok SÅ lang tid å få montert masta/seglet.. Men mange og små knutar som skulle knyttast, så det var litt pirk å få ferdig :roll: Så rundt klokka 03.00 i natt var den ferdig :) I grunn eit veldig greit byggesett :) Eg har nok brukt lenger tid enn det enkelte andre på forumet ville brukt, men er kanskje ikkje den mest effektive byggeren på florølandet :P

Hadde jomfruturen på Storevatnet i ettermiddag.. Gikk først ned ved sjukehuset, men der var det omtrent ikkje vind, så då flytta vi oss til holmen ved VGS.. Og der var det veldig fine forhold for den båten :) Akkurat passe med bølger og vind.. Båten kunne nok vore litt tyngre, for den "vugger" kanskje litt mykje i bølgene.. Men det har kanskje noko med at den einaste rc-seilbåten eg har sett tidligare er ein 15kg stor sak som tar bølgene på ein meget elegant måte.. Og det blir kanskje litt urettferdig samanlikning :P

Men er alt i alt så langt meget fornøyd med min nye seilbåt :D

Masta tar form
Bilde

Segla er komt på plass
Bilde

Båten er ferdig :D
Bilde

Jomfruturen
Bilde

Var litt stille vatn, men kanskje greit å øve i litt rolige omgivelser
Bilde

Bilde

Då vi flytta litt på oss fikk vi skikkelig vind i seglene
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Søn Jun 27, 2010 12:00 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Steikje ta, de siste bildene var tøffe :D

Er den forholdsvis enkel å kontrollere?
Jeg lurte også på om denne kan kantre, eller retter den seg opp selv hvis den legges helt over?


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Søn Jun 27, 2010 12:45 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Steikje ta, de siste bildene var tøffe :D

Er den forholdsvis enkel å kontrollere?
Jeg lurte også på om denne kan kantre, eller retter den seg opp selv hvis den legges helt over?



Er ikkje akkurat "rocket science" :P Men er litt innvikla i begynnelsen å treffe rett vinkel på vinden og klare å holde stabilt når man har fått vind i seilene :P

Trur det skal VELDIG mykje til for at denne skal kantre.. Kjølen er såpass stor og tung, og seilene er heller ikkje SÅ store at dei får tak i nok vind til å legge den rundt.. Men alt kan sjølvsagt skje :P


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Tir Jun 29, 2010 11:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Har du fått testa båten under litt andre vindforhold? Er litt spent på hvordan den takler sterkere vind.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ny båt... Igjen :)
InnleggSkrevet: Tor Jul 01, 2010 12:27 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Har du fått testa båten under litt andre vindforhold? Er litt spent på hvordan den takler sterkere vind.



Har ikkje det.. Det har rett og slett ikkje vore så mykje vind i det siste :roll:

Men fikk meg eit par tima på Storevatnet på mandag, og det var veldig avslappande sjølv om det ikkje gikk så veldig fort unna.. Nesten vindstille mykje av tida :P Føler seilbåt rett og slett er terapi fra ein litt for hektisk kvardag :)

Har forresten nettopp henta batteripakken eg bruker fra laderen.. Og eg vart litt overraska at det ikkje går meir strøm det gjør.. Har bruk ca 480mAh på ca 2,5 timer bruk alt i alt.. Pakken som står i er ein 4.6V 1400mAh.. Så her lan det sjå ut som ein kan ha mange timar moro :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC