Dato/klokkeslett: Tor Apr 18, 2024 1:34 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 35 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Okt 29, 2010 7:39 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Tenkte eg omsider skulle legge ut litt bilder fra bygginga av den nye taubåten, en Assurance class tug fra Model Slipway. Dette er en modell av eskortetaubåter som blei byggd i England under krigen. Modellen er 110cm lang, ca 24cm brei. Skroget er ferdig i glasfiber. Eg har kommet et stykke på vei, har sett inn motor, propellhylse og ror. Eg har valgt å bygge båten litt etter eget hode, og ikkje følge manualen slavisk. Eg fant en del bilder på nettet fra en amerikaner som har bygga en annen tug, Envoy. Dette settet bruker samme skroget som mitt, så eg har adoptert nokre av ideane hans. Eg har f.eks bygd nytt ror, det som egentlig høyrer til har dårlig funksjonalitet når eg skal fjernstyre båten, så eg har laga eit nytt med meir moderne fasong. Dei styrer betre, men blir ikkje heilt skalariktig. Eg har også valgt å montere baugpropell, dette var det ikkje på desse båtane. Eg vil ha den betre manøvreringsevna dette gir.
Etter tips fra denne amrikaneren har eg laga nokre dekksspant i tre, i tillegg til dei orginale i plast. Dette for å fastsette bredda på båten, og støtte opp dekket betre.
Skroget er ut av eska litt smalt/sammentrykkt, så dette må utvidast litt for å få riktig bredde. Da hjelper det å ha nokre solide trespant å sette ned i skroget.
Har begynt å lage til layouten inne i båten, har laga ei plate i baugen over baugpropellen, for å plassere fartsregulator til denne, samt dekoderen til bryterpanelet på senderen.
Har begynt på batterikasse som plasserast sentralt i båten. Rundt dette blir det plater med plass til mottaker og fartsregulator til framdriftsmotor. Motor er en Dumas 12V, denne skal ha et turtall på 5000 o/min ved 12V. Framdriftsbatteri blir bly, 12V 7Ah medan radiobatteri blir bly 6V, 4.3Ah. Motorkoblinga som følger med dumas-motoren har en mellomaksel/dogbone i plast, dette blei erstatta med et dogbone fra en TB02.


Vedlegg:
CIMG4530.jpg
CIMG4530.jpg [ 51 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4529.jpg
CIMG4529.jpg [ 75.97 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4528.jpg
CIMG4528.jpg [ 41.13 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4527.jpg
CIMG4527.jpg [ 52.19 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4526.jpg
CIMG4526.jpg [ 59.01 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4524.jpg
CIMG4524.jpg [ 53.52 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4523.jpg
CIMG4523.jpg [ 49.56 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4522.jpg
CIMG4522.jpg [ 49.59 KiB | Vist 16091 ganger ]
CIMG4520.jpg
CIMG4520.jpg [ 40.63 KiB | Vist 16091 ganger ]
assurance-underway.jpg
assurance-underway.jpg [ 105.25 KiB | Vist 16091 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Okt 29, 2010 7:56 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Se der ja, steikje bra greier :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Okt 29, 2010 8:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Enige med stressen der ja.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Okt 29, 2010 10:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Om denne tråden blir halvparten så bra som den forrige båttråden din er vinterens lesestoff reddet :-)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Nov 05, 2010 2:01 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Etter at tirsdags byggekvelden gikk opp i mest prating (om båt sjølvsagt, det kom en kar innom butikken og ville sjå på min modell av Frøya, og han endte opp med å kjøpe en sjølv), har vi hatt ei god økt i kveld. Tirsdag fekk eg smurt på finishing resin på tredelane til batterikassen og montasjeplatene til elektronikken, i dag var det tørka og klart for montering.
Eg laga feste til elektronikken av 0.8mm messingtråd med en bit 2mm nylonrør på. Dette vart skrudd fast med servoskruer. Eg limte på nokre PVC-rør under platene til å trekke ledningane i, og har prøvd å holde servoledningane på babord side, og motorkablane på styrbord side. Eg lodda kablar på motoren slik at dei rakk fram til ESC'en, samt laga til batterikablar med deans pluggar. Eg fikk egentlig kobla ferdig all elektronikken ombord, bortsett fra lysopplegget, som ikkje er påbegynt enno.
Fikk testa at hovedmotor og baugpropell virka, roren gikk som den skulle, og alt virka fint. En god kveld!


Vedlegg:
CIMG4546.jpg
CIMG4546.jpg [ 62.31 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4545.jpg
CIMG4545.jpg [ 64.86 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4544.jpg
CIMG4544.jpg [ 50.57 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4543.jpg
CIMG4543.jpg [ 57.69 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4542.jpg
CIMG4542.jpg [ 54.77 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4541.jpg
CIMG4541.jpg [ 61.46 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4540.jpg
CIMG4540.jpg [ 56.5 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4538.jpg
CIMG4538.jpg [ 61.86 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4537.jpg
CIMG4537.jpg [ 56.75 KiB | Vist 16064 ganger ]
CIMG4536.jpg
CIMG4536.jpg [ 58.54 KiB | Vist 16064 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Nov 05, 2010 2:33 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Smarte du. Lednings rør hadde eg aldri tenkt på.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Lør Nov 06, 2010 10:39 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Eg har tenkt litt på om dumasmotoren blir sterk nok til å dra den store propellen med direktedrift. Eg fant i dag den motoren som blir anbefalt av Model Slipway, en MFA 970D gearmotor med 6:1 utveksling, og 2300 o/min ved 12V. Den blir reserveløysing dersom dumasen blir for tynn.
Propellen eg tenker å bruke er 75mm i diameter, så den blir nok tung nok...
Motoren er bestillt fra Red Bank models i England, tok med litt anna utstyr i same slengen.
Blir spennande å sjå kor lang tid det tar. Hadde tenkt å bestille røykgenerator og, men den var sjølvsagt utselt.


Vedlegg:
970D.jpg
970D.jpg [ 30.94 KiB | Vist 16049 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Lør Nov 06, 2010 10:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, artig at du skriver det om røykgenerator. Jeg surfet litt på dette igår, og det kan hende jeg prøver å lage en hvis jeg gidder. Har egentlig veldig lyst til å bestille jeg også, men må tenke litt på det først.

Tror du at Dumas'n blir for svak altså? På 12v?


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Lør Nov 06, 2010 10:56 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Dette blir vel ei reserveløysing dersom dumasen viser seg å bli litt tynn. Har tenkt å prøve først med dumasen, sidan den er montert i båten. Eg har berre tenkt litt på at det må være en grunn til at desse engelskmenna anbefaler gear motor. Når ein tenker på at den propellen som fulgte med var 70mm og min er 75, så falt eg for fristelsen å bestille den fra England. Nesten 24 pund, vakje noke formue akkurat...Du veit kor det er, når det begynne å krible i fingrane... :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Lør Nov 06, 2010 11:11 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, helt sant. Det gjør jo liksom ingenting å ha liggende en girmotor eller to heller, de kommer alltids godt med :mrgreen:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Søn Nov 07, 2010 9:18 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Det var en liten diskusjon på hobbybutikken her om dagen angåande lanterneføring på båt.
Fant en liten illustrasjon på dette.
Gjelder for båter mellom 12 og 50m.

1:Topplanterne kvit, sektor 225 grader
2:Babord lanterne rød, sektor 112.5 grader
3:Styrbord lanterne grøn, sektor 112.5 grader
4:Akterlanterne kvit, sektor 135 grader
5:Slepelanterne gul, sektor 135 grader

Kan i tillegg ha: ankerlanterne rundtlysende kvit (litt svakere lys enn dei andre lanternene)
NUC, (not under command)2 stk røde rundtlysende lanterner, plassert over kvarandre.

Eg meiner at mindre båter kan erstatte topp og akter med ei rundtlysande lanterne.


Vedlegg:
Lanterner.JPG
Lanterner.JPG [ 7.66 KiB | Vist 16031 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Søn Nov 07, 2010 9:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Se der ja, denne skal jeg se på når jeg skal begynne på lysføringen. Kjekt hjelpemiddel å ha :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Man Nov 08, 2010 1:43 am 
Nikko-batteriet tomt.... Prøve noe nytt?
Nikko-batteriet tomt.... Prøve noe nytt?
Brukerens avatar
Innlegg: 19
Bosted: Florø
Husk på:
Slepebåt med mindre lengde enn 50 meter og slepets lengde under 200 meter skal ha to kvite topplanterner.
Fartøy som sleper og som er hindret i å vike fra sin kurs skal ha:
Raud
Kvit
Raud


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Man Nov 08, 2010 2:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Steikje ta.. Skal sei det går unna :p Blir ikkje så mykje framgang på Odin no når eg er i England, men med ditt tempo blir du sikkert ferdig med din før eg er heime igjen.. Så om du skulle gå tom for arbeid trur eg rett og slett eg må leige deg inn på min båt :D

Ser veldig bra ut det der, og eg ser fram til å komme heim igjen å fortsette på min egen.. Får liksom litt ekstra motivasjon av å sjå andre sine bygg ta form.. Då har man noko å sjå fram til når ting omsider blir ferdig og man kan sette seg ned ved storevatnet og leike :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: King Hauler's Assurance Class tug
InnleggSkrevet: Fre Nov 12, 2010 11:58 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 200
Bosted: Florø / Sandane
Her er ei lita oppdatering frå denne veka. Kameraet var litt trasig på tirsdag, så det er litt få bilder...
Smøring av propellhylse vart laga til. Eg laga ei lita form av papp som eg fyllte med 5min epoxy, blanda med mikrofiber glasfiber, for litt forsterking.
Når dette var herda, blei det bort hol og gjenga opp, og eg monterte ein greasenippel i eine enden og en slangenippel i andre enden. Det vart montert ein slange mellom denne og smørerøret på akselhylsa. No kan eg bruke greasepressa til å smøre hylsa. (med litt forsiktighet). Leddet mellom motor og aksel blei også bytta ut, pga. lyd og vibrasjoner. Dogbonet fra TB02 passa ikkje heilt i koblinga, med det resultat at det blei ulyd. Blei bytta ut med eit dobbelt universal ledd. No er det mykje mindre vibrasjonar og lyd i båten. Eg har også laga til ei kontakt for lys i overbygg og mast. Det er enkelt og greitt ei 25 pol D-SUB data kontakt. Då kan eg koble frå all strøm i overbygget med en plugg. Kjeme nok ikkje til å bruke alle pinnane, men det er greitt å kunne doble nokre koblingar.
Har også modifisert radioen (FC16) litt, har flytta brytarane over på venstre side, og montert eit ekstra skyvepot på høgresida, til baugpropellen. Greitt å ha den på same sida som stikka for roret. Har kobla ut fram/bak funksjonen på høgrestikka, denne har okkje nokon funksjon i båten, og opptar en kanal. Er no brukt til baugpropell. Har no alle vitale funksjoner på kanal 1-4, slik at det i teorien kan brukast mottakere med ferre kanaler i enklare båter.
I dag var eg innom ein snartur og fikk smurt på litt finishing resin på resten av tredetaljane inne i båten, for waterproofing. Eg trur det er snart på tide å begynne å tenke på å montere dekka på båten, blir kanskje i neste veke...


Vedlegg:
CIMG4563.jpg
CIMG4563.jpg [ 53.74 KiB | Vist 16000 ganger ]
CIMG4562.jpg
CIMG4562.jpg [ 61.86 KiB | Vist 16000 ganger ]
CIMG4560.jpg
CIMG4560.jpg [ 56.46 KiB | Vist 16000 ganger ]
CIMG4555.jpg
CIMG4555.jpg [ 58.43 KiB | Vist 16000 ganger ]
CIMG4550.jpg
CIMG4550.jpg [ 55.25 KiB | Vist 16000 ganger ]
Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 35 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC