Sunnfjordrc.no http://www.sunnfjordrc.no/ |
|
King Hauler's Assurance Class tug http://www.sunnfjordrc.no/viewtopic.php?f=41&t=2427 |
Side 1 av 3 |
Forfatter: | stressballen [ Fre Okt 29, 2010 7:56 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Se der ja, steikje bra greier ![]() |
Forfatter: | Lugerity [ Fre Okt 29, 2010 8:16 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Enige med stressen der ja. |
Forfatter: | djupevik [ Fre Okt 29, 2010 10:23 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Om denne tråden blir halvparten så bra som den forrige båttråden din er vinterens lesestoff reddet ![]() |
Forfatter: | King Hauler [ Fre Nov 05, 2010 2:01 am ] | |||||||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug | |||||||||||
Etter at tirsdags byggekvelden gikk opp i mest prating (om båt sjølvsagt, det kom en kar innom butikken og ville sjå på min modell av Frøya, og han endte opp med å kjøpe en sjølv), har vi hatt ei god økt i kveld. Tirsdag fekk eg smurt på finishing resin på tredelane til batterikassen og montasjeplatene til elektronikken, i dag var det tørka og klart for montering. Eg laga feste til elektronikken av 0.8mm messingtråd med en bit 2mm nylonrør på. Dette vart skrudd fast med servoskruer. Eg limte på nokre PVC-rør under platene til å trekke ledningane i, og har prøvd å holde servoledningane på babord side, og motorkablane på styrbord side. Eg lodda kablar på motoren slik at dei rakk fram til ESC'en, samt laga til batterikablar med deans pluggar. Eg fikk egentlig kobla ferdig all elektronikken ombord, bortsett fra lysopplegget, som ikkje er påbegynt enno. Fikk testa at hovedmotor og baugpropell virka, roren gikk som den skulle, og alt virka fint. En god kveld!
|
Forfatter: | Lugerity [ Fre Nov 05, 2010 2:33 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Smarte du. Lednings rør hadde eg aldri tenkt på. |
Forfatter: | King Hauler [ Lør Nov 06, 2010 10:39 pm ] | ||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug | ||
Eg har tenkt litt på om dumasmotoren blir sterk nok til å dra den store propellen med direktedrift. Eg fant i dag den motoren som blir anbefalt av Model Slipway, en MFA 970D gearmotor med 6:1 utveksling, og 2300 o/min ved 12V. Den blir reserveløysing dersom dumasen blir for tynn. Propellen eg tenker å bruke er 75mm i diameter, så den blir nok tung nok... Motoren er bestillt fra Red Bank models i England, tok med litt anna utstyr i same slengen. Blir spennande å sjå kor lang tid det tar. Hadde tenkt å bestille røykgenerator og, men den var sjølvsagt utselt.
|
Forfatter: | stressballen [ Lør Nov 06, 2010 10:45 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
hehe, artig at du skriver det om røykgenerator. Jeg surfet litt på dette igår, og det kan hende jeg prøver å lage en hvis jeg gidder. Har egentlig veldig lyst til å bestille jeg også, men må tenke litt på det først. Tror du at Dumas'n blir for svak altså? På 12v? |
Forfatter: | King Hauler [ Lør Nov 06, 2010 10:56 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Dette blir vel ei reserveløysing dersom dumasen viser seg å bli litt tynn. Har tenkt å prøve først med dumasen, sidan den er montert i båten. Eg har berre tenkt litt på at det må være en grunn til at desse engelskmenna anbefaler gear motor. Når ein tenker på at den propellen som fulgte med var 70mm og min er 75, så falt eg for fristelsen å bestille den fra England. Nesten 24 pund, vakje noke formue akkurat...Du veit kor det er, når det begynne å krible i fingrane... ![]() |
Forfatter: | stressballen [ Lør Nov 06, 2010 11:11 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
hehe, helt sant. Det gjør jo liksom ingenting å ha liggende en girmotor eller to heller, de kommer alltids godt med ![]() |
Forfatter: | King Hauler [ Søn Nov 07, 2010 9:18 pm ] | ||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug | ||
Det var en liten diskusjon på hobbybutikken her om dagen angåande lanterneføring på båt. Fant en liten illustrasjon på dette. Gjelder for båter mellom 12 og 50m. 1:Topplanterne kvit, sektor 225 grader 2:Babord lanterne rød, sektor 112.5 grader 3:Styrbord lanterne grøn, sektor 112.5 grader 4:Akterlanterne kvit, sektor 135 grader 5:Slepelanterne gul, sektor 135 grader Kan i tillegg ha: ankerlanterne rundtlysende kvit (litt svakere lys enn dei andre lanternene) NUC, (not under command)2 stk røde rundtlysende lanterner, plassert over kvarandre. Eg meiner at mindre båter kan erstatte topp og akter med ei rundtlysande lanterne.
|
Forfatter: | stressballen [ Søn Nov 07, 2010 9:36 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Se der ja, denne skal jeg se på når jeg skal begynne på lysføringen. Kjekt hjelpemiddel å ha ![]() |
Forfatter: | Mustdo [ Man Nov 08, 2010 1:43 am ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Husk på: Slepebåt med mindre lengde enn 50 meter og slepets lengde under 200 meter skal ha to kvite topplanterner. Fartøy som sleper og som er hindret i å vike fra sin kurs skal ha: Raud Kvit Raud |
Forfatter: | Håvard [ Man Nov 08, 2010 2:40 pm ] |
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug |
Steikje ta.. Skal sei det går unna :p Blir ikkje så mykje framgang på Odin no når eg er i England, men med ditt tempo blir du sikkert ferdig med din før eg er heime igjen.. Så om du skulle gå tom for arbeid trur eg rett og slett eg må leige deg inn på min båt ![]() Ser veldig bra ut det der, og eg ser fram til å komme heim igjen å fortsette på min egen.. Får liksom litt ekstra motivasjon av å sjå andre sine bygg ta form.. Då har man noko å sjå fram til når ting omsider blir ferdig og man kan sette seg ned ved storevatnet og leike ![]() |
Forfatter: | King Hauler [ Fre Nov 12, 2010 11:58 pm ] | ||||||
Innleggets emne: | Re: King Hauler's Assurance Class tug | ||||||
Her er ei lita oppdatering frå denne veka. Kameraet var litt trasig på tirsdag, så det er litt få bilder... Smøring av propellhylse vart laga til. Eg laga ei lita form av papp som eg fyllte med 5min epoxy, blanda med mikrofiber glasfiber, for litt forsterking. Når dette var herda, blei det bort hol og gjenga opp, og eg monterte ein greasenippel i eine enden og en slangenippel i andre enden. Det vart montert ein slange mellom denne og smørerøret på akselhylsa. No kan eg bruke greasepressa til å smøre hylsa. (med litt forsiktighet). Leddet mellom motor og aksel blei også bytta ut, pga. lyd og vibrasjoner. Dogbonet fra TB02 passa ikkje heilt i koblinga, med det resultat at det blei ulyd. Blei bytta ut med eit dobbelt universal ledd. No er det mykje mindre vibrasjonar og lyd i båten. Eg har også laga til ei kontakt for lys i overbygg og mast. Det er enkelt og greitt ei 25 pol D-SUB data kontakt. Då kan eg koble frå all strøm i overbygget med en plugg. Kjeme nok ikkje til å bruke alle pinnane, men det er greitt å kunne doble nokre koblingar. Har også modifisert radioen (FC16) litt, har flytta brytarane over på venstre side, og montert eit ekstra skyvepot på høgresida, til baugpropellen. Greitt å ha den på same sida som stikka for roret. Har kobla ut fram/bak funksjonen på høgrestikka, denne har okkje nokon funksjon i båten, og opptar en kanal. Er no brukt til baugpropell. Har no alle vitale funksjoner på kanal 1-4, slik at det i teorien kan brukast mottakere med ferre kanaler i enklare båter. I dag var eg innom ein snartur og fikk smurt på litt finishing resin på resten av tredetaljane inne i båten, for waterproofing. Eg trur det er snart på tide å begynne å tenke på å montere dekka på båten, blir kanskje i neste veke...
|
Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |