Dato/klokkeslett: Tor Apr 18, 2024 6:00 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Lør Mar 24, 2012 11:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Her er kanskje et godt alternativ om du tenker å bytte ut luka en dag: http://forums.offshoreelectrics.com/sho ... poxy-hatch

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Søn Mar 25, 2012 12:15 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Tenkte jeg skulle lage ett eget en gang ja, men det blir ikke før båten lagres for vinteren igjen. Orker ikke å begynne på noe nå, mer enn nok andre ting som skal gjøres :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Søn Mar 25, 2012 12:47 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg ble nå sittende å tenke littegrann, og kom egentlig frem til at forslaget ditt ble den aller letteste løsningen, og canopyen så ganske grei ut. Jeg var litt redd for at båten ville ligne for mye på dem jeg ikke er så begeistra for (du vet hva jeg mener), men skroget på BJ26 gjør til at den skiller seg ut uansett. Jeg har sendt en forespørsel på canopy, så får vi se hva det blir til. Takk for tipset :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Søn Mar 25, 2012 12:50 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Ja det er jo en generisk canopy forsåvidt, og det er vel en mer moderne design ut i fra hva som kjøres offshore 1:1. Jeg synes BJ så rå ut med oppdatert canopy. Jeg tror nok og at den han lager tåler en del mer enn standard saken. Er vel en grunn til at han fant ut at det var greit å lage en annen versjon :) Men hvem bryr seg egentlig om hvordan den ser ut på den båten, den ligger jo bare opp ned hele tiden uansett :P

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Søn Mar 25, 2012 12:57 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, og allikevel tar den båten din :mrgreen:
Den originale canopy er laget i plast på BJ26, så den er ikke allverden nei. Jeg har limt noen små revner her og der et par ganger, så det er nok bare spørsmål om tid før resten av den ryker. Jeg har spurt etter en canopy som er klar for lakkering, da jeg tenker å eventuelt montere ny ved totaloverhaling av båten senere i år, det vil egentlig si etter sesongen.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 4:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Etter dagens økt på storevannet så synes jeg at båten tar inn vann litt fortere enn vanlig. Båten måtte iallefall tømmes litt oftere enn den pleier, så da blir det en liten leteaksjon etter nye sprekker eller hull. Etter denne sesongen så skal innmaten bygges opp igjen, ingen tvil om det. Jeg beholder samme motorisering, men vil ha saker og ting litt mer praktisk og pent innvendig. Jeg har egentlig blitt veldig glad i denne båten, og den har vært gjennom en god del, så den fortjener å friskes opp skikkelig.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Blackjack 26 brushless
InnleggSkrevet: Ons Mai 16, 2012 9:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Idag dukket den nye hatchen til BJ26 opp, og da ser det lovende ut for høstens overhaling. Da får båten en total makeover, og den nye luka skal lakkeres sammen med resten av båten. I mellomtiden nå så bruker jeg den bare som den er. Hatchen ser veldig bra ut, og er solid bygget. Noen små sår rundt vinduskarmen var det, men dette er enkelt å fikse før lakkering. Nå blir det viktig at jeg får et flyteelement på plass før bruk, for hvis noe skulle skje, så står jeg med skjegget i postkassa :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 37 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC