Dato/klokkeslett: Lør Apr 20, 2024 8:09 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: T-rex 700 med mikado vbar og ds 650 på halen!
InnleggSkrevet: Lør Nov 14, 2009 12:43 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Da har eg konvertert til vbar på t-rex 700n. Har og satt en Align ds 650 på halen. Begjynner å bli en del elektronikk på dette heliet no. Er en del å sette seg inn i, men det skal nok gå greit. Eg kjøpte også med ett kontrollpanel til vbaren. Så slepp eg å ta med laptop i felten. Nå venter eg kun på levelingtool til 700'en så blir det utprøving. Eg skal ha swashen 100% tenkte eg. Eg bestillte meg også en Blade MSR. Gleder meg som en unge til å teste det. Har sett en god del youtube videoer der dei flyr det heliet noe helt sykt. Til og med loope det. Skal bli kjekt å prøve. Align ds 620 satt eg på 500'en. Er det noen som kan si meg koffor ds 500 serien ikke er metallgir?

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 700 med mikado vbar og ds 650 på halen!
InnleggSkrevet: Lør Nov 14, 2009 12:51 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det der blir sikkert helt rått, og ufattelig spennende å se i aksjon. Du må få filmet hvordan dette funker.

Men jeg hadde satt pris på om du gir beskjed når du skaffer deg noe fra et annet sted etter å ha vært i kontakt med meg først, da får jeg en mulighet til å eventuelt avbestille. Jeg bestiller inn produkter også med hensyn til de som har sagt til meg at de ønsker å ha. Det blir ofte en ekstra dialog med leverandør om endring av antall bestilte varer, så det medfører litt ekstra styr og unødvendige problemer. Til informasjon....

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 700 med mikado vbar og ds 650 på halen!
InnleggSkrevet: Lør Nov 14, 2009 3:42 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
[quote="stressballen"
Men jeg hadde satt pris på om du gir beskjed når du skaffer deg noe fra et annet sted etter å ha vært i kontakt med meg først, da får jeg en mulighet til å eventuelt avbestille. Jeg bestiller inn produkter også med hensyn til de som har sagt til meg at de ønsker å ha. Det blir ofte en ekstra dialog med leverandør om endring av antall bestilte varer, så det medfører litt ekstra styr og unødvendige problemer. Til informasjon....[/quote]


Hei! Eg forstod det sånn at det heliet skulle du ha inn en del av, så om ikke eg kjøper det, så er det garantert en eller anna som gjer det. Hadde det vert en litt mer spesiell ting, så hadde eg seff avbestillt. Men eg skal ta det til ettertanke.

Eg kommer nok til å gi beskjed om korleis vbaren funker på forumet. Om noen filmer, så skal eg få lagt det ut her.

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 700 med mikado vbar og ds 650 på halen!
InnleggSkrevet: Lør Nov 14, 2009 9:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Joda, ingen big deal, men det er ganske vanlig å gi beskjed til en selger uansett, spesielt hvis du har vært i en dialog om å kjøpe. Jeg kunne jo ha funnet på å si nei til andre på grunn av at jeg trodde du skulle ha, og noen ganger bruker jeg en del tid på å prøve å skaffe ekstra antall. Ingen fare, dette er ikke et helikopter som er vanskelig å selge, og som jeg skrev så var det bare til informasjon. Ordner seg :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: T-rex 700 med mikado vbar og ds 650 på halen!
InnleggSkrevet: Tir Apr 13, 2010 5:07 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
Det er noe riv ruskande galt med vbar oppsettet mitt. Eg skal sette det opp fra begjynnnelsen. Eg oppdaga og noen tannjul som mangler tenner, så det skal få en liten overhaling. Motoren starta lett etter å ha stått i hele vinter, så det var i allefall bra.

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC