Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 6:54 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 67 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Ons Mai 21, 2014 7:52 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 68
Søndag passer best for min del

_________________
Stig Andre Myklemyr


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Fre Mai 23, 2014 9:55 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Jeg avlyser muligheten for å kjøre rally denne helgen, basert på den dårlige responsen fra mesteparten av deltakerene. Terje, Håvard, Vegard, Christer, vær vennlig å engasjer dere litt. Med det mener jeg at det går an å stikke innom forumet en gang i uken og legge igjen en kommentar, sånn at det går an å planlegge løpene :!:

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Fre Mai 30, 2014 1:25 am 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
No gjelder det vel berre å finne en dato som passer for flest mulig. Det er vel nødt til å bli i ei helg selv om det passer dårligst for meg. Dåkke må bestemme en dato, så får eg sjå ka eg får til. Vi bør vel rekke et løp til før touring sesongen begynner.

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Fre Mai 30, 2014 2:00 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Er ikke så greit å sette dato når ikke folk er inne for å sjekke hva som skjer engang. Det forutsetter at deltakere tar turen innom forumet en gang i uka for å sjekke, og gir tilbakemelding hvis det har dukket opp info. Burde ikke være vanskelig å få til.

Jeg ser ikke bort fra at vi kan kjøre en ukedag heller, det krever bare litt mer planlegging for min del, siden jeg må stenge butikken. Da kan vi f.eks møtes kl 17.00, være litt effektive, og bli ferdig på et par timer. Da slipper jeg å holde butikken stengt hele kvelden. Er dette en bedre løsning for folk? Da får alle helgene fri til alt det andre tullet som må gjøres :wink:

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Fre Mai 30, 2014 9:35 pm 
RC m/erfaring
RC m/erfaring
Brukerens avatar
Innlegg: 73
Bosted: Florø
Vekedager passer heilt klart best for meg.
Du kan no berre sette en dato, og då kjører vi. Så kommer dei som får det med seg og har anledning. Dei som eventuelt ikkje registrerer at det er løp, lærer seg å følge bedre med neste gang. Easy-peasy.

_________________
Vegard Solheim


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Fre Mai 30, 2014 11:13 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Ikke for å kverulere, men så easy-peasy er det nok ikke. Om det gjøres slik, med mangel på tilbakemeldinger, så risikerer iallefall jeg at jeg legger opp til løp, stenger sjappa, dukker opp med utstyr og kjegler, klar som et egg, men også som eneste deltaker. Risikoen er der, så lenge folk ikke følger med eller ikke gir tilbakemeldinger. Er jo ingen vits for meg å bruke tid på å legge opp til løp som ingen gidder å komme på. Sannsynligheten for at det da blir jeg og kanskje en til som får det med seg er jo faktisk tilstede...

Skal en forsøke å arrangere noe, så vil det alltid være viktig med tilbakemeldinger, selv om det bare er ja, nei, eller gryntelyder for den saks skyld :wink:

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Tamiyarally 2014
InnleggSkrevet: Man Jun 09, 2014 5:27 pm 
Slitt spur'gear!
Slitt spur'gear!
Brukerens avatar
Innlegg: 84
Her er det fremdeles for dårlig med tilbakemeldinger/interesse fra deltakerene, så jeg anser dette årets tamiyarally som avlyst. Vi får heller prøve igjen til neste år hvis det er interesse for det da.

Vil minne deltakerene på at ting skjer ikke av seg selv, og for at det skal skje noe så krever det at man engasjerer seg litt.

_________________
www.skala1.no
www.facebook.com/skala1.no

Din lokale leverandør av radiostyrt hobby i Florø


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 67 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC