Sunnfjordrc.no
http://www.sunnfjordrc.no/

Min råe Katana 3-d rett i bakken
http://www.sunnfjordrc.no/viewtopic.php?f=5&t=192
Side 1 av 2

Forfatter:  vector 250 [ Lør Jul 21, 2007 9:42 pm ]
Innleggets emne:  Min råe Katana 3-d rett i bakken


Forfatter:  yallaair [ Lør Jul 21, 2007 11:01 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  djupevik [ Søn Jul 22, 2007 10:38 am ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  yallaair [ Søn Jul 22, 2007 10:59 am ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  vector 250 [ Søn Jul 22, 2007 11:32 am ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  Bjarne [ Søn Jul 22, 2007 11:59 am ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  vector 250 [ Søn Jul 22, 2007 6:18 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  stressballen [ Søn Jul 22, 2007 8:41 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  yallaair [ Tor Aug 30, 2007 8:51 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  vector 250 [ Tor Aug 30, 2007 10:03 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  yallaair [ Fre Aug 31, 2007 7:14 pm ]
Innleggets emne: 


Forfatter:  vector 250 [ Tir Sep 04, 2007 8:56 pm ]
Innleggets emne: 

Ja etter nok en dag på stripa med litt competitive flyging med Katanaene, knakk Yallaair faktisk sammen og måtte innrømme at totakt faktisk ikke er så dumt i dette flyet. Mens han for det meste fiklet med forgassernåler og alskens ruskete motorgange og ventil flatulens på sin forhistoriske 4panger, nøt jeg det fine flyværet med litt rock steady hovring, med den selvsagte helikopterlandingen til slutt.
Jeg mener jeg hørte han såvidt gjennom hostingen og harkingen fra firetakteren at han ymtet frampå om ikke min nye reservemotor var til salgs :lol: :lol:

Forfatter:  yallaair [ Tir Sep 04, 2007 9:21 pm ]
Innleggets emne: 

jeg må nok bare innrømme at du hadde fått motoren til å virke på høyde med min i dag... Åsaken ligger i litt rufsete justert forgasser og at du har BLOD-TRIMMA ASP'm med 30% Nitro, porting, og Tower Pro potte.... Til sammenligning har jeg mista potta og mangler tanktrykk..... :!:

At du har en motor til salga er vel ikke min feil!!! :roll: Men det er jo klart at en gammel sliter av en firetakter med bøyde støtstenger og skjev veivaksel vil før eller senere nå pensjonsalder..... Da må den jo bli erstattet med noe.... Så lenge det beste alternativet er dyrt ( Saito ) så kan en gå for "second best"....

Forfatter:  vector 250 [ Tir Sep 04, 2007 9:46 pm ]
Innleggets emne: 

he he, nå har du sett lyset, litt artig at du begynner å helle litt til totakter :) Men rundt 4.5 kilo drakraft er nok litt mer enn hva du får skviset ut av den skjeive ristemotoren din da 8)
frelsen er nær, just let me know :wink:

Forfatter:  vector 250 [ Tir Sep 04, 2007 9:50 pm ]
Innleggets emne: 

he he, disse diskusjonene er jo nesten artigere enn å fly :lol: :lol:

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/