Dato/klokkeslett: Fre Mar 29, 2024 7:01 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stressballens Jazz 3D
InnleggSkrevet: Tir Nov 16, 2010 1:22 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har nå påbegynt bygging av mitt nye innefly, og satser på at jeg blir ferdig til halltreffet. Det er akkurat samme fly som jeg hadde en gang tidligere, men noen endringer blir det nok. Jeg skal bygge det litt lettere, men jeg var veldig fornøyd med det forrige, så jeg skal ikke avvike for mye i forhold til forrige oppsett.

Største endringene blir nok nedkorting av ledninger, og at motoren jeg skal bruke denne gangen veier 23gram. Den forrige motoren veier nok rett over 30gram hvis jeg ikke husker helt feil.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Jazz 3D
InnleggSkrevet: Lør Nov 20, 2010 2:28 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det blir skikkelig intervalljobbing for tiden, så ting tar tid. Ikveld fikk jeg limt sammen nesten hele kroppen, og balanseror/haleror er også på plass. Noen karbonforsterkninger er limt inn, og flyet begynner å ta form. Satser på å sette samme resten i morgen. Er litt usikker på om jeg har servoer liggende til denne, men tror det skal gå bra.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Jazz 3D
InnleggSkrevet: Tor Feb 10, 2011 1:22 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
I kveld var det rett før det haglet modeller veggene imellom på hobbyrommet. For kort tid siden fikk jeg problemer med kicker som spiste depronen når jeg bygget en malibu indoor modell, og jaggu klarte jeg å bruke samme flaska med kicker på dette flyet også. Nå er jeg drittsur, og må anstrenge meg for å ikke pulverisere alt av lette møkkafly. Og den jævla kickerdriten skal iallefall få unngjelde. Jeg måtte bruke noe 2-komponent for å unngå at alt gikk helt til helvete, så nå blir også dette et mislykka forsøk på å bygge lett. Nå får det bare bli som det blir.

Er redd for at jeg må bygge enda en av faenskapet, jeg bare MÅ ha dette flyet såpass at jeg blir fornøyd med det. Faen ta...


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Jazz 3D
InnleggSkrevet: Tor Feb 10, 2011 9:13 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Hehe. Den er lei! Skjønner godt at man får lyst til å knuse noe, sånne ting kan være ekstremt frustrerende :mrgreen:

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Stressballens Jazz 3D
InnleggSkrevet: Tor Feb 10, 2011 1:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, ja, jeg fikk hetta igår. Har ikke bygget denne sammenhengende, bare litt nå og litt da, så den har ligget fremme lenge. Alt så ut til å kunne gå bra, men så skulle altså dette skje :roll:


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC