Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 4:13 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Lastebiler?? Hvilke og bilde?
InnleggSkrevet: Tir Jun 26, 2012 10:58 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Lurer på og kjøpe meg en lastebil, (etter og ha blitt delvis lurt til dette) så lurer jeg på hvilke biler er det i Florø og kanskje det finnes en samletråd for dette, men kanskje man kunne legge ut bilder slik at det er letter og lage seg noe eget og ikke en kopi av noen andre....
Bare en tanke.

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Lastebiler?? Hvilke og bilde?
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 12:56 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehe, du klarer nok fint å lure deg selv tenker jeg :mrgreen:
Det er nok sjelden at 2 lastebiler blir identiske, selv om det er samme modell, så jeg vet ikke om jeg hadde bekymra meg for det akkurat. Uansett er det da to forskjellige personer som lager den, og det vil gi et individuelt resultat. Forskjellige hengere vil også utgjøre en stor forskjell. Og dessuten er det fullt lov å lage lastebilene akkurat som en vil :D

De eneste jeg vet om er Globe Liner og FH12 som ikke er i bruk i Florø pr dags dato. Globe Liner hadde iallefall Henning når han bodde her, men han er flytta hjem til sandane. Knight Hauler vet jeg om en som har, men han ser jeg aldri i miljøet lenger.

Selv har jeg Scania R470, Mercedes-Benz 1850, Mercedes-Benz 1838, men skal snart anskaffe meg Ford Aeromax (jeg solgte min nylig), og jeg vil også ha en FH12 til et prosjekt. Til sist(?) skal jeg også ha en Scania R620. Poenget mitt er vel egentlig at du kanskje bør gå for den du liker mest, og ikke bry deg om hva andre sier? :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Lastebiler?? Hvilke og bilde?
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 3:25 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Tror nok det meste finnes i området her ja. Kjøp det du liker. Tenk kanskje litt over hengertype du ønsker å kjøre med primært. Se hva som passer best i lag. Jeg kommer nok til å kjøre low-loader på Aeromaxen, og så går jeg med planer om å lage en lengre type asfalt tipp til den. Etter det funderer jeg på en eller annen Scania, strekke ramma litt og lage tipp bil ut av det. Men det blir noe frem i tid.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC