Dato/klokkeslett: Ons Apr 24, 2024 12:49 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Lør Mar 10, 2012 12:45 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Siden vi nå er delt opp i fire avdelinger er det på tide å begynne å tenke på å få arrangert et avdelingsmøte for oss båtfolk. Siden vi fortsatt er i prosessen med å få medlemmer inn i rett avdeling vil jeg ikke sette noe dato helt ennå, men vi kan jo begynne å gjøre oss noen tanker om hva vi ønsker å drive med i denne avdelingen, og prøve å lage en agenda til møtet.

Ett av hovedpunktene jeg ønsker å få gjennomført så snart som mulig er å lage en terminliste over aktiviteter. Jeg foreslår at denne kan inneholde egne fastsatte arrangement samt større treff i andre deler av landet som det kan være aktuelt for oss å besøke. Eksempel på egne aktiviteter kan f.eks være sommertreff på Storevatnet, vintertreff på Havhesten og utstilling av båter på f.eks Skala1. Av nasjonale treff har vi f.eks sommertreffet på 3. Dammen ved Tønsberg, og som i år NM i Bergen. Her holder jeg på å opprette kontakt med andre klubber for å få oversikt over hva som skjer i landet, samt informere om at vi eksisterer, og gjøre dem oppmerksom på hva vi driver med.

Slik jeg ser det har vi stort sett tre til fire undergrupper i båtavdelingen; skala, elektro speed, nitro speed, bensin speed. Så langt har vel kanskje skalabåtene fått mest oppmerksomhet det siste året, men vi hadde jo noen speedbåter av ymse slag på Storevatnet i sommer. For skalabåtene er det kanskje stort sett regelmessige treff og samlinger som gjelder, og dette håper jeg vi greier å dekke inn uten større problemer. For speedbåt avhengige er det som dere sikkert vet mulig å bli med i nasjonal cup for dem som har interesser i den retning. Ellers lurte jeg på om vi kanskje kunne legge ut noen små bøyer på Storevatnet på sommerstid slik at man kan kjøre litt mot hverandre om det er interesse for dette. Kom gjerne med forslag om aktiviteter som kan passe de forskjellige typene båt.

Siste punkt jeg ønsker å ta opp er rekrutering. Jeg vet det sitter mange med flotte modeller rundt om kring i kjellerene i området, men som kanskje ikke tørr å ta dem ut og vise dem fram til andre. Mitt ønsker er å prøve å få til et positivt miljø likt det de har i f.eks Tønsberg og Bergen slik at ingen er redd for å vise fram det de jobber med. Kom gjerne med forslag til hvordan vi kan gå fram for å gjennomføre dette. I Bergen har de f.eks jevnlige klubbmøter der man gjerne setter et tema man snakker om rundt enten bygging av modeller, eller tekniske ting som radiobruk og annet utstyr og elektronikk. Sosiale aktiviteter har vert viktig for å bygge miljøet her, så kanskje det er noe som kan fungere for oss også?

Jeg ser fram til å sette av en kveld til å prate båt med likesinnede, og håper flere er med på å lage en flott båtavdeling som klubben kan være stolt av!

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Ons Mar 14, 2012 1:22 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Jeg foreslår at vi prøver oss på et lite avdelingsmøte etter båttreffet søndag 1. april. Om både de som er innmeldt i avdelingen, de som går med planer om å melde seg inn, samt de som kan være interesert setter av en times tid etter vi er ferdig på Storevatnet kan vi ta en liten samling rundt bordet hjemme hos meg. Jeg synes det er viktig at vi får unnagjort første samling slik at vi har en liten ide om hvor vi ønsker å gå videre.

Håper dette kan passe for alle, gi tilbakemelding om dette ikke går.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tor Mar 15, 2012 9:12 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Burde gå heilt fint for min del ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tir Apr 03, 2012 10:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Siden det ble litt avkortet treff på søndag ble heller ikke møtet avholdt. Jeg foreslår at vi prøver igjen den 26. april kl 18 til 20 på Skala1.

Jeg ønsker gjerne at alle medlemmer av båtavdelingen, samt alle som er interessert i å bli medlem om å melde fra om de kan komme eller ikke. Om noen ønsker å ta med en modell eller to for å vise fram er det fritt fram for dette også. Alltid spennende å se hva andre jobber med!

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tir Apr 03, 2012 10:33 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Rekner med eg stiller ;) Var snakk om ein tur med den nye jobben rundt dei tidene der, men eg trur det skal gå greit..

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tir Apr 17, 2012 11:37 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Viser seg at eg skal på jobbtur torsdag-lørdag neste veke, så eg har dessverre ikkje anledning til å møte her :/

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tor Apr 19, 2012 8:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Siden det kun er Håvard og Stressballen som har vist interesse for møtet, og en av dem ikke kan komme, så utsettes møtet. Kommer tilbake med nytt tidspunkt.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Avdelingsmøte: Båt
InnleggSkrevet: Tor Apr 26, 2012 3:19 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 314
Bosted: Florø
Hadde vært kjekt det ja.

_________________
Mvh Roger Eltvik
Sløydlærer på Florø Barneskole


King Hauler
HPI Sprint 2 Flux WP
Tamiya TT01ES
Nitro RS4 4WD
HPI Savage XL 5,9CC
Black Pearl
Xiang Rui Kou


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC