Dato/klokkeslett: Tor Mar 28, 2024 8:43 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Kontigenter ved inaktiv klubb
InnleggSkrevet: Tir Jan 05, 2016 2:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hei og godt nytt år :D

Jeg har hatt en liten dialog med et av klubbmedlemmene der vi snakket litt om aktiviteten til klubben. Som de fleste vet så har klubben lagt på is en stund, spesielt med tanke på arrangement av aktiviteter. Det ser ut som at det vil være slik en stund til, men det ligger i tankene at det vil igjen bli arrangert treff og aktiviteter. Dette vil gå litt på når ildsjelene har anledning, og når rc-folket generelt sett samler seg igjen og interessen øker.

Men frem til da, så kan vi jo kanskje endre litt på medlemsskap-reglene. For pr idag har det ingenting for seg å være medlem, med mindre det er for å støtte, eller for å beholde 8% rabatt hos Hobbykjelleren Skala1.

Så derfor foreslår vi følgende:
Vi halverer ALLE medlemskontigenter så lenge klubben er inaktiv, og går heller tilbake til normalt opplegg når klubben har kommet seg igang med arrangement igjen. Man vil beholde 8% rabatt hos Hobbykjelleren Skala1 som før. Ta gjerne kontakt med meg i butikken for spørsmål :)

(PS, dette har enda ikke vært oppe i styret, og blir ikke gjennomført før alle er enig, men vi lufter tanken)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kontigenter ved inaktiv klubb
InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2016 2:07 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 437
Bosted: Førde
Nå er jeg rimelig passiv selv da men det kontingentet som blir evnt samlet inn i dag går det til noe eller blir det bare samlet for evnt framtidig bruk ?

Bare tenker at så lenge klubben ikke er aktiv så er det vel ikke heller noe å snakke om av utgifter i den ? Eller er det faste utgifter som er avtalt tidligere knyttet opp mot klubbdriften ?

_________________
TDR 2012, Alees Rush 750 @ 14S, Ming Da MD6 @ 7S, Ming Da MD7 @ 14S, Pantera 50 XE/FBL @ 10S og diverse annet :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kontigenter ved inaktiv klubb
InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2016 2:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Neida, er ikke noe utgifter å snakke om. Propeller til klubbfly og slikt småtteri. Er vel kun et par medlemsskap aktive nå, og det som kommer inn av midler er nok bare planlagt å ha stående på bok for fremtidige aktiviteter. For min egen del så tar jeg ikke initiativ til aktiviteter før jeg er ferdig med læreperioden min (da er også alle kidsa såpass gamle at de ikke må passes på hele tiden), men det ligger i kortene at ting skal opp igjen å gå, selv om det sikkert blir en stund til enda :)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kontigenter ved inaktiv klubb
InnleggSkrevet: Søn Mai 08, 2016 11:26 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 762
Bosted: Florø
Kanskje en idè å oppdatere info i Brreg også :shock: :lol:


Vedlegg:
148d53a2-78bd-4d3e-aef1-9608e834b361.jpg
148d53a2-78bd-4d3e-aef1-9608e834b361.jpg [ 84.35 KiB | Vist 27146 ganger ]

_________________
Terje Pettersen, Florø
Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Kontigenter ved inaktiv klubb
InnleggSkrevet: Lør Mai 21, 2016 11:18 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
hehehe, det kan du si Terje :D
Det ble gjort en liten innsats for lenge siden, der vi forsøkte å få dette endret, men vi fikk det ikke gjort. Husker ikke hva som stoppet oss den gangen. Jeg har tenkt å ta meg noen skippertak når jeg er ferdig med garasje og fagbrev, satser på at vi får oppdatert det meste da :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC