Dette var Rock'n Roll, det er helt sikkert. Jeg hadde det skikkelig morsomt, og som Pett4 sier, indoorfly var en ny opplevelse. Blir garantert satset litt på dette fremover, både privat og i butikken.
Fikk kjørt litt med Baja 5T før og etter treffet, men turen endte tilslutt i en fortauskant. Knakk litt av hvert på høyre bakhjul, det kan virke som at det er den mest utsatte plassen på mine biler. Men uansett, fy flate, det var gøy. Den er ikke så kvikk som FG'n til Bjarne, men litt justering her og der så skal han bare passe seg....
Bilen har en bra topphastighet, og kjøreegenskapene er helt knall. Men det er ikke noe særlig å kjøre på gress. Jeg hadde noen fine svev med bilen, og den virker svært bra balansert og forutsigbar.
Kjørte litt LST2 også, men så måtte jo Sidboy (the destructor) blande seg inn også, så da ble det ødelagt en bakre bærearm. Har ikke sjekket over bilen, men jeg tror det var alt.
Og ENDELIG, TA05ifs (dragster) begynner å funke. Nå er det bare små justeringer igjen. Bilen kjørte rett og fint, så det var lite jobbing med styringa for å holde bilen i bana. TA05MS fungerte også veldig bra, men banen må kjøres uten bremsing. Ellers går det galt. En annen ting, det nytter ikke med kjøredeksel som har lysdioder. Ble vanskelig å holde ledningene på plass etterhvert
Innendørsflyet fungerte ganske bra også. Jeg er veldig rookie på dette, og balansepunkt og slikt er en helt ny verden for meg. Men det gikk bra, jeg fikk til litt forskjellig småtteri, og endte dagen uten en kræsjlanding. Stor takk til den mobile flystripa som ble brukt i starten

(mikrosokken)
Ellers var det godt oppmøte og en sinnsyk knall dag. Hadde vi hatt salg på kake, pølse og kaffi så hadde klubben fått bra med kroner i kassa også