Ble litt mer enn et kvarter forsinket ja....
Det ble bare litt enkel test på asfalten på basen, det var mye vann liggende, så nye hastighetsmålinger på dragsterene ble uaktuelt. Lite med vannsikra elektronikk der i gården. Jeg og begge Zombiene testet direct-drive bilene våre, husker ikke helt, men tror at alle hadde F103GT. Jeg kjørte med sølvkanne på 2S lipo, og målte bilen til 43 km/t. Tror faktisk at utvekslingen var fin, så jeg lar den være slik inntil videre. Zombiens bror målte vi til 46 km/t, og det var med Tamiya sport tuned motor på 2S lipo. Jeg skal også ha denne motoren på min F103GT, da blir det god kjøretid og passelig hastighet til bilen. Jeg er også fornøyd med slicksene jeg hadde på, av type wide bak og standard foran. Jeg har bestemt meg for å gå for dette oppsettet, men vil lage til et ekstra sett med radialdekk. Samme størrelser som slicksene. Greit å ha et par sett å kunne variere mellom om kjøreforholdene endrer seg mye.
TA05MS fungerte ganske bra med den gamle tamiya børstemotoren. Dette var første gang bilen så asfalt, og det gikk fint an å ha skikkelige powersladder

Bilen var meget kontrollerbar i sladdene, noe som gjorde det utrolig morsomt å kjøre. Første test av bilen var meget oppløftende, så da gjenstår det bare å få på plass detaljene på karosseriet, og justere chassiset littegrann her og der
Jeg skal ha 2-3 dekkskift til denne bilen også, det er ingen tvil om at det blir avgjørende for egenskapene til slike biler.
Dette blir bra, så jeg gleder meg stort