Utrolig fin plass å fly dette her og ingen som bor i nærheten som kan klage på støy
Jeg drev og fløy lowpass rett over havoverflaten og det gikk bra lenge, helt til jeg virkelig skulle sleike vannflaten og hjulene lugget nedi vannet og det endte med et brak i sjøen. Det ble bom stopp med 91`n som gikk på full guffe

Restene av flyet fløt fint utpå der og vill nok reke til land tenkte jeg så jeg iallefall får igjen OS 91 FX`n min, men dengang ei. Etter en god time hadde kroppen drevet noen hundre meter langsetter land uten å komme inn og det ble klart at det her er snakk om fullstendig tap av hele dritten. Jeg vurderte en stund å ta en Bear Grylls og hive meg uti og svømme, men kom til at å risikere å få krampe og drukne pga en motor ikke var en klok ting å gjøre, all elektronikk var uansett kaputt. Der røyk 5 stk Hitec 475 karbonite servoer, Futaba FASST 2.4 mottaker og OS 91 FX, selve flyet var lurvete og utslitt så det var greit å bli kvitt

. Det hadde egentlig vært verdt det dersom Yalla hadde fått filmet kræsjen for det var kanskje den heftigste hittil
Anyway, I`ll be back faster, stronger