Hei prøver igjen og legge inn ett svar, forrge svar forsvant......
Men når det gjelder arrangementet i hallen sist, så har eg noen tanker som eg vil dele med resten av folket.
Når det gjelder og arrangere ett slikt arr. med og ta ingangs penger, så kan vi ikkje ha det slik vi hadde det denne gangen, for og betale for noke en ikkje får, er ikkje god reklame for Sunnfjord Rc klubb.
Men når det er sakt, så bør vi ha klart arr. slik at betalende for nytte tiden helt ut, og slipper og stå og vente.
Info er viktig, det må lages kansje en banner slik at dei som kommer veit om at her kjører Sunnfjord Rc klubb, og at det bli gjort klart med sperringer og at alle som kommer veit ka som skal skje, Kansje vi skal lage til ett program for dei som kommer, der det står blant annet at reglene for Sunnfjord RC klubb og annen info som en ønsker skal kommefrem, og levere dette ved ingangen til dei som kommer,for slik det har hvert til no er jo at folk har kommet og styrt med sitt, inge har fortalt nye som kansje aldri har hvert på noke slikt og nettopp har kjøpt seg sitt første RC utstyr, kordan fungerer ting, det var ingen opplsag med tanke på Frekvenstavlen, kordan/er det bare og hive seg på med kjøring på banen, eller kan eg kjøre andre plasser.... slike ting kan ikkje vi bruke arr. på arr. får og prøve, no har vi hatt 4 eller 5 ganger i halen, og det er klart at ting skulle ha hvert på plass nå, vi kan ikkje bruke tid på i fremtidige arr. og prøve og feile på ting vi skal ta betalt for, då for vi heller ha lukkede arr. for kunn medlemer, for da er det ikke så nøye.....
Dette er midt syn på tingene, og skal en arr. flere slike arr. så må vi medlemene få litt mer info fra styret og at vi også er med for og lage til arr.(eg er gjerne med og hjelper til, men då må en få beksjed gjerne ha ett møte i forkant slik at vi for være med og lage til arr.) slik det var denne gangen var det lite eller ingen info, til og med medlemer som ikkje hadde hvert der uten og nevne navn, var vedlig forrvira på ka som skulle skje, og kordan det var lagt opp slik som med frekvenstavle, kor er toalett og slike ting, og at en skal hente bord selv, som betalane... slik kan ikkje vi hadet, det må lages til med bord for dei som kommer, og det må evetuelt ei arranemet gruppe ha laga klart.
Det blei jo straks mye bedre med at det var noken som hadde ansvar med banen, dette er bra, slik bør en og kansje gjøre med flere av dei tina som skal organiseres, no har Bjørg sakt seg villig til og ordne med vaffel/kiosk og det er kjempe fint, forresten Takk til Bjørg som stiller.
Vi må bli flinkere fortere

. slik ser eg det iallefall.