Kunne tenkt meg litt innspill på hva som bør gjøres på halltreffene. Personlig savner jeg litt konkurranser og moro for de som flyr. Har en liten tanke om konkurranse i å fly lavt eller lignende, men vi trenger litt input fra de som eventuelt kunne tenkt seg å gjøre noe slikt.
Har også tenkt litt på billøp. Det er jo litt forskjellige klasser ute å går, noe som faktisk er nødvendig for å møte de forskjellige brukerene. Men kan en tanke være å bytte på hva som blir kjørt annenhvert eller hvert tredje treff? Eksempelvis kan vi begynne 25 oktober med No Limit, så dragrace børste og børsteløs neste gang igjen, så M-chassis neste gang igjen?
Da går det an å kjøre litt trening/justering først, så innledende runder og til slutt finale. Ikke tidspress, og en får da kjørt mer enn en gang. Mange av medlemmene dukker jo ikke opp på hvert treff allikevel, og det vil kanskje gjøre at ting vil flyte litt bedre med organisering av løp?
Jeg bare lufter tanker her, dette er ikke slikt som har vært diskutert i styret, men det får jeg sikkert tilgivelse for