Mr. John E ringte idag og lokket meg med til marka i kveld for å fly litt heli, og jeg tok turen med T-rex 700. Det endte opp med at jeg ikke fikk start av forskjellige grunner. Blant annet så var batteriene til starteren dårlige

, og jeg hadde sikkert feil plugg også. John sa da at jeg kunne låne noen batterier av han, så jeg stakk hjem og henta T-rex 500 siden han også hadde det helikopteret. Jeg tok også med ny plugg og alternativ starter for å prøve litt videre på T-rex 700. Fikk til slutt start på det, men halen jobbet fælt, og motoren trenger også en del justering, men jeg fikk flydd littegrann. Fikk også tatt en batteripakke på T-rex 500.
John koste seg også med sitt helikopter, og var veldig fornøyd med å kunne fly uten å passe på telefon og strømledninger
Jeg skal nå flytte litt rundt på komponentene på T-rex 700, og kommer også til å legge Futaba 611 m/haleservo ut for salg ganske snart. Skal prøve en annen gyro på dette helikopteret.
Uansett, det endte bra idag, og vi ga oss når det begynte å mørkne. Det var kjekt å kunne ta seg en tur