Ja, det var artig å besøke dere i Steindalen, var veldig spent på hvordan det var med fly og landingsforhold. Bøen var stort sett jevn og fin og sådan ingen problem å lande der. Noen økter med motorsag og fått bort noen trær så hadde det blitt enda bedre, men absolutt en god plass å fly på.
Jeg må si meg mektig imponert over denne t-rex 700 maskina, blir nesten stående å måpe over respons og krefter på denne killeren, og så røyken av byron fuelen attpå, helt rått.

Denne modellbilen som var der også, spreke greier.
Vindforholda var spooky til tider, så at du gikk i bakken med MX2 en tror jeg nok har si forklaring der, det kan gå så fort ned at en ikke rekker å dra i stikka en gang, dersom en kommer inn i en lomme uten løft. Håper du får tak i ny aksling til motoren slik at du får det i lufta igjen. Det funker nok i bedre forhold skal du se.
Bilder tok jeg desverre bare noen få stk. Jeg filma derimot en del, men så er det denne videoredigeringa.! skrekk og gru.!, men jeg skal se om jeg kan få klippet sammen noe på enklest måte.
Johnny bør absolutt få på cowlingen på sundowner'n snarest så vi får se hvordan den egentlig skal se ut.
Så er det en ting til med den fyren.! det skjer ikke en eneste gang vi har en samling uten at han er innom en butikk og kommer drassende med en hel masse med sjokolade, brus, og annet kaloribombesnacks.
Jeg sier at jeg skal prøve å kvitte meg med noen kilo, men det er ikke helt enkelt å holde fingrene av fatet når han kommer med disse godsakene.
Njeeeh, sier han, en må holde jo skinnet stramt, det kan han jaggu si det som det er så vidt buksa henger på'n.
Som ikke det er nok så passer han på å legge fra seg sjokolade og brus i bilen min etter en flydag, hvis han synest jeg har spist for lite tidligere på dagen.
Må likevel takke for sjokoladen jeg også , de var veldig gode de kjeglene med noe gult inni, tomposen blåste ut av bilen mens vi sto og pratet ved parkeringsplassen ved tunnelen. Tror nok jeg må stoppe der i morgen for å se om jeg finner den igjen.
P1010922.jpg [ 110.99 KiB | Vist 8624 ganger ]
P1010921.jpg [ 96.58 KiB | Vist 8623 ganger ]
P1010917.jpg [ 109.93 KiB | Vist 8623 ganger ]
P1010916.jpg [ 85.67 KiB | Vist 8623 ganger ]
P1010915.jpg [ 86.8 KiB | Vist 8623 ganger ]