Dato/klokkeslett: Ons Mai 01, 2024 4:13 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Marka idag?
InnleggSkrevet: Lør Nov 21, 2009 1:35 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg tar kanskje en liten tur på marka idag, satser på å gjøre det rundt kl 14 hvis været er bra nok.

Tar i tilfelle med MSH protos, T-rex 600 og 700.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Marka idag?
InnleggSkrevet: Lør Nov 21, 2009 4:45 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Fikk flydd litt med T-rex 600N og MSH protos idag, men holdt ikke på så lenge. Det dukket opp noen som trente hundene sine på andre enden av marka, og jeg valgte bare å la dem få holde på med sitt i fred. Jeg fikk iallefall testet ut litt etter å ha tatt noen justeringer.

MSH protos hadde ikke antydning til hverken bogging eller at reima ble dratt over reimhjulet på halen, så det ble en vesentlig forbedring der. Nå har jeg 11/11 i pitch, men tror nok fint at jeg kan øke littegrann uten noen som helst problemer. Helikopteret var ikke så kvikt nå med 11/11, så jeg vil finne ut hvor grensen ligger. Tipper jeg havner på 13/13 uten nevneverdige problemer med bogging eller at reima raper over. Fikk tatt gress/strå med rotoren for første gang på dette helikopteret, så da slipper jeg den abstinensen. Det har liksom blitt noe som må gjøres med alle helikopterene :mrgreen:

T-rex 600N fungerer meget bra nå etter sist bytte av setup. Motortemperatur er flott, motoren går pent og har bra respons. Det er litt ekstra styr med de nye rutinene jeg har etter hver gangs bruk, men det har rett og slett blitt koselig å gjøre. Jeg føler at utstyret blir tatt skikkelig vare på, og jeg vet at jeg ikke trenger å bekymre meg for noe.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC