Dato/klokkeslett: Ons Mai 01, 2024 6:00 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Lør Feb 20, 2010 11:55 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Jeg er på plass i Florø allerede. Jeg har med meg TB02, TT01 og M03. Så her blir det bil for alle penga :)
Satser på at det blir med fly på neste treff :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 12:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hehe, høres bra ut Djupevik :D

I går kveld var jeg litt i tvil om det ble innefly på meg i det hele tatt, siden flyet har nevrotiske tendenser. Men jeg gjør et forsøk.

Jeg tar med Twin Dragon, T-rex 250, Outrage G5, T-rex 500, MSH protos, TA05MS og Datsun 510 :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 1:34 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 421
Bosted: Daytona Beach/Førde
Håhå, gjett om eg hadde glemt halltreffet i dag!
Godt av det fins våkne folk som kan opplyse slike glemske sjeler :lol:

Så da var det bare å løpe og sette alt man har av batteri på lading :mrgreen:

_________________
Morten Bilet-92
Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @Efnet eller #rchobby @QuakeNet!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 2:30 pm 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
Minner om at mange ikke har betalt kontigenten for 2010 på 500,-. Det ble tidligere i uken postet en påminnelse på Generelt snakk der de som ikke har mottatt faktura på epost ble oppfordret til å sende meg en PM slik at dere kan få denne. Medlemslisten fra 2009 var ikke fullstendig oppdatert med epost adressene deres, så her er det mange som ikke har fått tilsendt faktura.

Om dere velger å ikke bli medlem for 2010 minner jeg om at Drop-in koster 100.- pr treff. Dere kan også betale kontant på treffet i kiosken :)

Hilsen kassereren :)

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 10:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Super dag i dag, masse folk, masse action og ingen utstyr som må fikses. Gleder meg allerede til neste treff.

Håper folk får ut fingeren å melder seg inn.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 11:05 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Ja, fin dag idag. Jeg koste meg også, og stresset ikke så mye idag. Syntes alle var flinke til å ta sin del, takker for det.
Mye som imponerte i hallen idag. Jeg syntes Fooseman hadde med en dritfeit rallybil, Håvard imponerte med å kræsje T-rex 450 V2 et par ganger med minimale skader, mikro-mustangen til Lugerity var bare helt rå, og ellers mye bra flyvning å se.

Kastekonkurransen ble litt amputert denne gangen, og den skal ikke gjentas med en slik modell, det er sikkert :mrgreen:
Vegard er forresten helt enig i det :lol:

Fikk selv flydd et par batteripakker på T-rex 250, og det er ikke så ofte jeg gjør. Den flydde helt greit, men har noen merkelige tendenser av og til. Kanskje det bare er jeg som ikke er så begeistra for slike små modeller... :roll:
Uansett, det var iallefall kjekt å fly den idag, og jeg fikk tatt imot den med handa også. Måtte bare prøve :mrgreen:

Flydde litt flere saker også, men ingenting spesielt å si der, annet enn at jeg synes hallen blir fort liten. Tør ikke å utfolde meg helt. Når det gjelder bilkjøring, så begynner TA05MS å vise hva den kan gjøre. Modifikasjonene ser ut til å fungere, og bilen føles bare bedre og bedre. Nå har jeg dannet meg et bilde av noen nye ting som skal endres, så vi får se hva som skjer :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 11:11 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 421
Bosted: Daytona Beach/Førde
What? Ka var gale med kastekonkurransen? :lol:

Var en meget artig dag dette. Fant ut at vingene på Cliken min er litt vel flexi, så må ordne det.
Men er samtidig litt lei av å måtte fly det som om det var laga av porselen. Tåler ikkje at eg tar i det nesten, så må skaffe meg en EPP modell eg kan herje med.
Gode pølser og vafler var det også.

_________________
Morten Bilet-92
Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @Efnet eller #rchobby @QuakeNet!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Søn Feb 21, 2010 11:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Dæven, der minte du meg på at det faktisk var kiosk-salg også, så da må jeg benytte anledningen til å skryte litt av madammen som stiller opp med mat og drikke. Du er jammen god å ha Nina :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Man Feb 22, 2010 12:17 am 
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Ekstrahjelp i Hobbyforretningen
Brukerens avatar
Innlegg: 104
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Du er jammen god å ha Nina :wink:


Takker :)

_________________
Nina Steindal - Styreleder og økonomiansvarlig

Nina :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Man Feb 22, 2010 1:52 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Er det noen som har filmet eller knipset bilder i hallen idag? Jeg la merke til at Håvard spradet rundt med et fotoapparat, men var det flere?

PS, Tagbart, du må takke Johnny fra meg når du prater med han. Jeg får stadig opp morsomme sekvenser i knollen som han har sagt i butikken, og jeg har sittet og flirt for meg selv i et kvarter nå. Kunne pinadø ha laga sketsjer av materialet til den karen. "gutten som ikke fikk kjøpe rc-bil" hadde jo blitt en klassiker :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Man Feb 22, 2010 3:22 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
stressballen skrev:
Er det noen som har filmet eller knipset bilder i hallen idag? Jeg la merke til at Håvard spradet rundt med et fotoapparat, men var det flere?

PS, Tagbart, du må takke Johnny fra meg når du prater med han. Jeg får stadig opp morsomme sekvenser i knollen som han har sagt i butikken, og jeg har sittet og flirt for meg selv i et kvarter nå. Kunne pinadø ha laga sketsjer av materialet til den karen. "gutten som ikke fikk kjøpe rc-bil" hadde jo blitt en klassiker :mrgreen:



LOL LOL. Nå fekk eg meg en god latter også. Gutten hadde fått seg en bil til 2kr, men sånn kan det gå.hehehehe. Skal si det til han!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Man Feb 22, 2010 7:48 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Jeppers. var eit kjempe flott første treff i år 2010. Eg starta med å kjøre litt med micro crawleren. men fant fort ut at den var litt for lett til å kjøre på isen/skara som var utta for hallen. og å drive å kjøre flatt med den er jo ikke noe kjekt. så den kommer eg sikkert ikke til å ta med meg i hallen flere ganger. blir kontor kjøring på den.

Kjørte ca eit halvt batteri med Night Crawleren. fikk brynt seg ein del i dungene med snø uttafor. Bare meg som var litt dårlig kledd i forhold til været så vart stivfrossen på henda etter ei stund. Takke Mikrosokken for lånet av hanskene.

Fikk også kjørt litt med ta05ms etter gammelt, kjørte vel eit batteri. først eit par runder på bana sammens med fooseman. var morro det gitt. Og etterpå kjørte vi litt på langstipa/dragstripa. og der løsna motoren litt så da gikk eg over på mustangen.

Micro Mustang P-51 inne i hallen var spennnnende. Fikk til å lette med det ganske lett men det var heller landingene eg hadde litt problemer med. kom alltid for høyt inn for landing og med for stor fart. brukte 2 batteripakker på å fin stille meg selv til flyet før eg endelig fikk litt teken på det. Begynte på batteri nr 3 hadde det i lufta eit par min, fløy noen runder, landa det, og letta det igjen. men da kom det litt vind fra eit helikopter eller noe annet så da for flyet rett i bakken så flyet fikk seg ei flerre på eine vinga.

Var alt i alt ein flott dag for meg og mine rcting. Gikk også å såg litt på guttaboys med 3d flya. synest det er imponerende greier. blir vel til at eg må ha meg eit sånt eit også når sommeren nærmer seg.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Tir Feb 23, 2010 9:19 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Noen som har bilder?? Jeg vil se hva jeg gikk glipp av.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Årets første treff i storhallen - 21.02.2010
InnleggSkrevet: Tir Feb 23, 2010 10:29 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
Ja dette var jamme lenge siden sist merket jeg. Det var så vidt jeg greide å komme meg rundt bana i starten :P
Ellers synes jeg det ble litt kaldt i hallen denne gangen, spesielt på fingrene i lengden. Sånn går det når man har en "idrett" der man står i ro :mrgreen:

Jeg merker også at det har litt å si hvilke forberedelser man gjør før treffet. Denne gangen så var jeg bare innstilt på at jeg skulle i hallen, og hadde ikke tenkt noe mer enn det. Så det eneste jeg gjorde før treffet var å lade batteriene og slenge med 3 biler :P Synes kanskje det vart litt kjedelig med lite aktivitet på bilbana, men det kan jo bare være fordi jeg var så rusten og at jeg heller har lyst til å fly :?:


Men kjekt var det uansett å sjå gjengen igjen. God kake i kiosken og godt selskap :)

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC