Dato/klokkeslett: Ons Mai 01, 2024 5:55 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Tir Mar 16, 2010 4:18 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Noen som har Hpi RS4 Micro eller Kyosho Mini Z som vil ta med i hallen på søndag?
Jeg tar med mine, hadde vært litt kult og laget til en liten bane utenom for et løp med småbilene også.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Sist endret av Janni den Tir Mar 16, 2010 4:57 pm, endret 1 gang

Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Microbiler.
InnleggSkrevet: Tir Mar 16, 2010 4:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hadde vært tøft det :)

Men kan moderatorer endre trådemne til å dreie seg om neste halltreff, siden det er lagt under samlinger i fylket? Teksten "mikrobiler" blir litt feil. Ikke for å være pirkete, men vi er ikke de eneste som leser "samlinger i fylket". Greit at vi snakker om de spesifikke halltreffene i en samlet tråd.

Personlig skal jeg prioritere bil i hallen denne gangen. Etter båttreffet i havhesten vil jeg tilbake til mine røtter, og da blir det bilkjøring som skal prioriteres :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Ons Mar 17, 2010 1:12 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hvem tar med bil denne gangen? Jeg satser på å få kjørt en del med TA05MS, og er veldig sugen på litt intern konkurranse :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Microbiler.
InnleggSkrevet: Ons Mar 17, 2010 12:10 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
stressballen skrev:
Men kan moderatorer endre trådemne til å dreie seg om neste halltreff, siden det er lagt under samlinger i fylket? Teksten "mikrobiler" blir litt feil. Ikke for å være pirkete, men vi er ikke de eneste som leser "samlinger i fylket". Greit at vi snakker om de spesifikke halltreffene i en samlet tråd.


Blir ikke dette litt kupping av tråden til Janni? Enig i at vi ikke burde gi inntrykk av at det kun er microbiler i halltreffene, men da kan vi jo bare lage en "fellestråd" på halltreffet 21.mars så kan de som vil kjøre microbil svare her? Om trådstarter vil endre innlegget sitt til å gjelde halltreffet generellt så kan han endre tittelen på innlegget sitt, men da er det vel en viss fare for at folk ikke svarer på hans spørsmål om microbil, og heller skriver om alt annet :P

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Ons Mar 17, 2010 2:20 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Joda, er med på det om kupping, men bør Janni's tråd ligge under samlinger i fylket da? Jeg mener bare at det bør være en egen tråd om halltreffet som kommer. Han spør tross alt om spørsmål som har med neste halltreff å gjøre, og siden det er første post som har dukket opp som omhandler neste halltreff, så ender tråden fort opp til å handle om neste halltreff, men under emne mikrobiler. Synes det blir litt feil.

Janni kan også starte sin egen tråd om mikrobiler under elektrobiler, og ta rede på hvem som har hva der. En kunne også tatt praten i samme tråd som omhandler halltreffet, men at det da som vanlig står "Halltreff Søndag 21/3", om dere skjønner hva jeg mener. Hvis ikke så er det jo fritt frem for alle som har T-rex 250, TA05, TT01 osv å spørre under samlinger i fylket. Synes bare det virker som en rotete måte.

Men dette er bare min mening, ingen trenger å følge den, jeg bøyer meg i støvet :wink: :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Fre Mar 19, 2010 12:03 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Må bare si at eg ikke kommer på dette halltreffet pågrunn av sykdom. Så dere får kose dere som best uten meg, og ta masse bilder og film så eg får se ka eg går/gikk glipp av.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Søn Mar 21, 2010 1:19 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Dessverre ikkje noko treff på meg heller denne gangen.. Familiebesøk i Førde sette en stopper for det i morgon :?

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Søn Mar 21, 2010 4:22 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Jeg kommer med micro biler, TT01 drifter og TT01 børsteløs, så skal jeg prøve å drifte litt med cup raceren, så tar jeg med to biler som bare blir å se på, ikke kjørbare.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Man Mar 22, 2010 11:04 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
ingen som har noe å rapportere fra i går?

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Man Mar 22, 2010 11:40 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Hadde glemt igjen kontrollen til driftebilen så lot den bare stå.

Mye flyging og litt bilkjøring for min del.

Overlevde dagen uten noen store skader på noen av modellene.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Tir Mar 23, 2010 1:12 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg hadde et kjekt treff på søndag, fikk både kjørt bil og flydd littegrann. Det var skikkelig kjekt å kjøre noen runder på bana igjen, de fleste bilene gikk ganske jevnt også. Fant som vanlig noen punkt på TA05MS som må endres, men jeg synes at bilen begynner å funke bra. Kjenner at interessen for bil og båt begynner å innta sin posisjon igjen, og at fly og helikopter stabiliserer seg litt :D

Testa også min nye mikrocub, og den fungerte over all forventning :D
Den lettet og landet helt utmerket på gressmatta, den klarte også å loope, selv om de ikke var så elegante at det gjør noe. Et flott fly som jeg og guttungen skal få mye glede av :mrgreen:

Jeg fyrte opp Protosen ute littegrann, men likte ikke helt å fly der. Tenker mer og mer sikkerhet og plassering når jeg flyr, og synes det blir for mye parkerte biler og mennesker rundt omkring. Men jeg er temmelig rusten også, og det hjelper jo ikke i det hele tatt. Kan hende jeg føler meg sikrere litt utover sommeren.

Testa Yak-54 litt innendørs, men allerede på slutten av første batteripakke skjedde det ett eller annet som jeg ikke kan forklare. Jeg lekte meg litt hit og dit i lufta, og hadde akkurat retta flyet opp igjen slik at det så og si flydde fra meg på normal måte. Jeg var vel en meter eller noe slikt over bakken, og plutselig gav flyet fullt dykkror, og det smalt rett i bakken. Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg har gjort et slikt stikkeutslag i en slik situasjon, men det endte uansett i bakken med knekt motoraksel. Heldigvis en easy fix :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Tir Mar 23, 2010 12:15 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
var det bra oppmøte i hallen denne gangen da?

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Tir Mar 23, 2010 3:19 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Innlegg: 540
Bosted: Førde
stressballen skrev:

Jeg fyrte opp Protosen ute littegrann, men likte ikke helt å fly der. Tenker mer og mer sikkerhet og plassering når jeg flyr, og synes det blir for mye parkerte biler og mennesker rundt omkring. Men jeg er temmelig rusten også, og det hjelper jo ikke i det hele tatt. Kan hende jeg føler meg sikrere litt utover sommeren.




Det er litt rart med heli igrunn. Hvis en har vert vekke fra heliflyging berre ei lita stund, så må det 3-4 turer/batteri til før en merker at roen senker seg litt. Man blir VELDIG fort rusten på heliflyging! Det er igrunn en sport som må vedlikehaldast. Med alt det dårlege været vi har, så er det ikke lett å få øvd seg med heli/fly. Men å fly er igrunn mye lettere. Det er bare å lette, så fly. Ikke så masse nerver inne i bilde. Så lenge det ikke er snakk om speed modeller da!

_________________
Ingen ting er umulig. Det umulige tar bare litt lenger tid!!!

Futaba 10C, Fun jet, Dago Red, Acromaster,Siren,Easyglider,U-CAN-DO 46,TRX Sumitt,Bandit VXL,Slash 1/16VXL,Raptor 50 Titan,T-rex 450 se v2,T-rex 500esp,T-rex 700n


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff 21. Mars (micro biler)
InnleggSkrevet: Ons Mar 24, 2010 1:50 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Det er helt sant ja. Og da hjelper det liksom ikke at det er folk rundt omkring heller :mrgreen:
Gleder meg til påska nå, for da skal jeg til steindalen og fjerne litt rust :D (forutsatt at det blir noenlunde vær)

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC