Dato/klokkeslett: Ons Mai 01, 2024 10:35 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 12:52 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Har fryktelig lyst å køyre litt bil i morgon, søndag..

Ser for meg Nesjane, så dersom det ikkje regnar elg tar eg turen innover rundt klokka 13 ser eg for meg..

Så får dei som vil bare ta turen ;) Tar med meg Muggyen og testar ut sandhaugane der inne..

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 2:42 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
hørest ut som ein god plan. selv satser eg på flydag i mårra.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 9:39 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Kommer med EB 4 jeg vist været nå kan holde seg fint, gidder ikke vist det regner.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 11:06 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Jeg har dessverre ikke noe særlig å stille opp med i dag, så jeg må nok prioritere å få fikset bilene mine.. Tror jeg må satse på å bli ferdig med Cup raceren også :D Kan føle et lite press på meg :D

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 12:12 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Jeg tar sjangsen og reiser i fra Florø i halv 1 tiden, håper det kommer noen ihvertfall.
Er stusselig aleine.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 12:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Eg køyre innover ca klokka 13 ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 12:23 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Jeg og Jonny har planer om å kjøre i et sandtak i Førde, men skulle nesten vert med dere..


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 3:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Wulong skrev:
Jeg og Jonny har planer om å kjøre i et sandtak i Førde, men skulle nesten vert med dere..


Hadde eg sett denne før eg reiste hadde eg nok tatt turen til førde i staden.. Har litt lyst å teste ut haugane der inne :)

Men har hatt eit par fine timer på Nesjane i dag.. Litt sur vind, men bedre det enn regn :P

Det begynte riktignok ikkje så bra då bilen ikkje ville gå framover etter den var starta.. Skjønte ikkje så mykje av det før eg oppdaga at bakhjula gikk framover og framhjula gikk bakover.. Eg hadde då prestert å sette frontdiffen inn opp ned :oops: Heldigvis har Team Losi lagt til rette for slike rookie-feil, så det var ikkje verre enn å skru ut 6 skruer så var den laus og eg fekk satt den inn rett vei :P

Var veldig kjekt å leike seg i sandhaugane igjen med en bil som funkar :P Fikk vel 3-4 tankar før ein litt for stor stein tok ein av bærearmane framme :roll: I grunn ein easy fix der inne, men var begynt å bli litt kaldt så då pakka eg sammen..

Janni var også der inne og fikk nokre tankar på buggyen sin.. I grunn litt overraska over kor bra den tar seg fram der inne.. Hadde trudde det var litt for grov stein for slike biler, men tydeligvis ikkje :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 3:42 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Så kjekt da... Det med å snu diffene feil veg, så kan jeg røpe at flere eksperter har klart dette, selv om det står preget TOP inn på diffhuset :D

Buggyen tl Janni er rå, selv om den er liten.. Noen nye dekk, så river den nok opp det meste!

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 4:27 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Håvard skrev:
Wulong skrev:
Jeg og Jonny har planer om å kjøre i et sandtak i Førde, men skulle nesten vert med dere..


Hadde eg sett denne før eg reiste hadde eg nok tatt turen til førde i staden.. Har litt lyst å teste ut haugane der inne :)

Men har hatt eit par fine timer på Nesjane i dag.. Litt sur vind, men bedre det enn regn :P

Det begynte riktignok ikkje så bra då bilen ikkje ville gå framover etter den var starta.. Skjønte ikkje så mykje av det før eg oppdaga at bakhjula gikk framover og framhjula gikk bakover.. Eg hadde då prestert å sette frontdiffen inn opp ned :oops: Heldigvis har Team Losi lagt til rette for slike rookie-feil, så det var ikkje verre enn å skru ut 6 skruer så var den laus og eg fekk satt den inn rett vei :P

Var veldig kjekt å leike seg i sandhaugane igjen med en bil som funkar :P Fikk vel 3-4 tankar før ein litt for stor stein tok ein av bærearmane framme :roll: I grunn ein easy fix der inne, men var begynt å bli litt kaldt så då pakka eg sammen..

Janni var også der inne og fikk nokre tankar på buggyen sin.. I grunn litt overraska over kor bra den tar seg fram der inne.. Hadde trudde det var litt for grov stein for slike biler, men tydeligvis ikkje :)
Vi får ta det igjen ved første mulighet. Var supert å kjøre i dag. Masse forskjellige hauger i både størrelse og material 8)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 4:42 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Brukerens avatar
Innlegg: 437
Bosted: Førde
Wulong skrev:
Vi får ta det igjen ved første mulighet. Var supert å kjøre i dag. Masse forskjellige hauger i både størrelse og material 8)


Hvor endte dere med å kjøre i dag da ? Var ute og prøvde Savagen min på Vie litt men klarte å drepe den på ca. 5 min så ble heller kortvarig glede der.

--
Rasmus F

_________________
TDR 2012, Alees Rush 750 @ 14S, Ming Da MD6 @ 7S, Ming Da MD7 @ 14S, Pantera 50 XE/FBL @ 10S og diverse annet :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 5:14 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Vi kjørte på Vie i 13-tiden. Det sandtaket som er litt etter Hellevang, hvor vi var sist.


Sist endret av Vegard den Søn Apr 18, 2010 5:32 pm, endret 1 gang

Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 5:19 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
microsock skrev:
Så kjekt da... Det med å snu diffene feil veg, så kan jeg røpe at flere eksperter har klart dette, selv om det står preget TOP inn på diffhuset :D



Hehe, noen spesiell du sikter til? :mrgreen:
Til mitt forsvar så er det lett å gjøre en slik feil når en vender rundt på bilen hele tiden når en jobber. Er ikke alltid like lett å huske hva som er opp eller ned. Tydeligvis.... :mrgreen:

Men heldigvis er det en 5-minutters fix :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 18/4?
InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2010 6:10 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
microsock skrev:

Buggyen tl Janni er rå, selv om den er liten.. Noen nye dekk, så river den nok opp det meste!


Hadde de nye dekka i dag, og i dag holdt de, utrolig hva den bilen klarer og tåler. Hadde noen saftige hopp og noen heftige rundkast, men bilen er like hel.
Takk til Håvard som hjalp meg å passe på tempraturen i dag.

_________________
Jan-Andre' Sundal

Living Life Sideways!! Eg drite i veigrep :)



Tamiya TT-01 x 3,TL-01 TB-02, TA-05, CC-01 Pajero, Scania 470 Highline, M04L, HPI Sprint 2,Cup racer Datsun 510, Micro RS4, Kyosho Super Ten Texaco Sierra, Mini-Z


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC