Dato/klokkeslett: Ons Mai 01, 2024 11:00 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Fre Apr 23, 2010 8:36 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Da står et nytt halltreff for døren, er dere klare folkens? :D

Vinteren er (snart) over, og personlig kjenner jeg at triggerfingeren er begynt å bli klar for litt bilkjøring :D
Jeg satser på å få kjørt litt elektrobil i hallen på søndag, det var skikkelig moro sist. Tar iallefall med TA05MS, og helt sikkert en bil eller to til også. Skulle hatt noen runder med Cup Racer'n min for å teste den litt. Har ikke fått bygget meg et nytt innefly enda, så det blir microcub og Yak54 som må trå til på flyfronten.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Fre Apr 23, 2010 9:24 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Jeg kommer, tar med TT-01 børsteløs, TT-01 driftebil, M03 og sikkert cup raceren for å kjenne litt på oppsettet.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Fre Apr 23, 2010 10:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Eg må desverre si at eg ikke kan komme til dette treffet heller. døgnrytma mi vil ikke snu seg tilbake til normalen.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Fre Apr 23, 2010 10:57 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 762
Bosted: Florø
Håper å få testet ett nytt fly HVIS jeg får tid til å få det ferdig..... NoLiemits fra UltraMicro.
Bilene er nok dessverre mye som må sjekkes på, så det blir det nok ikke tid til denne gangen heller.......


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Lør Apr 24, 2010 3:14 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 3121
Bosted: Førde/Bergen
lugerity skrev:
Eg må desverre si at eg ikke kan komme til dette treffet heller. døgnrytma mi vil ikke snu seg tilbake til normalen.


Hehe.. Det er kjipt når døgnrytmen har kontroll på deg og ikke omvendt. I alle fall når du ikke kommer deg på halltreff klokken 1500 :P

Ellers så kom dette litt brått på for min del. Har ikke helt oversikten på når treffene er kjenner jeg, men denne gangen har jeg i alle fall jobb å skylde på... :roll:

_________________
Christian D.

:: TT-01 :: TB02 :: M-03 :: Hilux :: Lunchbox :: TA03R-S :: TA-01 :: FF-01 :: Pajero :: (o\ ! /o) ::


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Lør Apr 24, 2010 9:38 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Er stuck i Stavanger, men er tilbake til Cup-Racer serien begynner :)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Lør Apr 24, 2010 8:13 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Jeg kommer som alltid. Planen er å ha med cupracer (uten deksel?) og Sprinten dersom jeg får tid til å fikse den siden sist..
Ellers tar jeg med Cuben!

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Lør Apr 24, 2010 11:52 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
Tar med to biler, to fly og to sendere. Går ut i fra at det skal holde. Har alltids en ekstra bil i bagasjerommet om jeg bare må kjøre ute.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Lør Apr 24, 2010 11:56 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Wulong skrev:
Tar med to biler, to fly og to sendere. Går ut i fra at det skal holde. Har alltids en ekstra bil i bagasjerommet om jeg bare må kjøre ute.


Hvilke biler tar du med? Kjøre litt løp?


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 12:01 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
stressballen skrev:
Wulong skrev:
Tar med to biler, to fly og to sendere. Går ut i fra at det skal holde. Har alltids en ekstra bil i bagasjerommet om jeg bare må kjøre ute.


Hvilke biler tar du med? Kjøre litt løp?
Tar med Porscha (drifter) og Mustangen (racer). Sistnevnte har jeg ikke fått satt opp skikkelig enda, men kan alltids være med. Kommer nok på nest-sisteplass like så :P


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 10:54 am 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
Da blir det litt drifting i dag da, YEAH!! Har satt inn litt hissigere motor i min, en 17 turns, så skal bli gøy å prøve det.


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 12:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Kiosken blir litt begrenset idag, det vil si at den kommer til å være der i starten og utover halvveis i treffet. Vi har en syk guttunge hjemme, og derfor blir det vanskelig å kjøre kiosken som normalt. Så da er det bare å spise godt i starten av halltreffet :D

Etter halltreffet blir det som vanlig også en tur nedom butikken for å legge banen på plass, og hvis det er noen som trenger noe så kan det også handles da, kjapt og gale :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 7:57 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Hadde en fin dag i hallen idag. Fikk kjørt litt bil, og det var en fin oppvarming til første runde av Cup Racer cup'n som vi begynner med på tirsdag. Men ser at det er noe som skurrer litt på min egen Cup Racer, jeg hadde bare ca 30km/t i topphastighet. Vel å merke så var det på et gammelt kjørebatteri. Må nesten teste med et nytt batteri før jeg klager for mye, men mener å huske at de andre gutta var nærmere 40 km/t.

Jeg klarte å dra stikka feil vei når jeg rollet lavt med min Yak54, og dette førte til at vingen hekta seg i bakken, noe som igjen førte til en revne i vingen og knekt propellaksel. Tror dette er tredje eller fjerde akselen jeg knekker på dette flyet. Helt vilt egentlig....

Fikk flydd endel mikrocub også, og syntes det ble litt kjekt når vi var 3 like fly i lufta samtidig :D
King Hauler testa sitt nye fly for første gang idag, og det tok ikke lang tid før han hadde dreisen på det. Fantastisk fint fly :D


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 8:07 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 834
Bosted: Florø
Hadde også en flott dag i hallen. Fikk dessverre problemer med en mutter til forhjulet på Cupraceren, derfor ble det ikke noe testing der. Skal plukke det ned og lime den h***es mutteren en gang for alle!

HPI Sprint fikk juling i dag også, og nok en gang kom jeg hjem med fortsatt hel bil. Fikk med mye støv da, dessverre..

Fikk flydd iallefall 4 batteri på Cub'en, og jeg elsker dette flyet!

Ellers må jeg si takk for hyggelig treff, og gode pølser.. Synd jeg spiste opp alle for dere :D

_________________
Karl-Martin Hennøen - styremedlem

-=-Tøffelhelt av øverste klasse-=-


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Halltreff søndag 25.april
InnleggSkrevet: Søn Apr 25, 2010 8:09 pm 
RC-Nerden
RC-Nerden
Innlegg: 336
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Men ser at det er noe som skurrer litt på min egen Cup Racer, jeg hadde bare ca 30km/t i topphastighet. Vel å merke så var det på et gammelt kjørebatteri. Må nesten teste med et nytt batteri før jeg klager for mye, men mener å huske at de andre gutta var nærmere 40 km/t.


Stemmer nok det stressen, du målte min til 37 km/t en gang. Da hadde jeg vanlig batteri, ikke lipo, så er nok sikkert batteriet ditt.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC