Dato/klokkeslett: Tor Mai 02, 2024 8:27 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Nesjane søndag 8.januar
InnleggSkrevet: Tor Jan 05, 2012 2:35 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg satser på at det blir noenlunde vær på søndag, og tar da turen til nesjane for litt rc-moro. Satser på å kjøre inn rundt kl 12. Det er nå ALT for lenge siden sist, så dette gleder jeg meg til :D

Jeg tar med HPI savage X, T-rex 450, 500 og 600N, og Stryker. Helt sikkert et par ting til også :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Nesjane søndag 8.januar
InnleggSkrevet: Man Jan 09, 2012 10:52 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Kan legge inn en liten rapport fra dagen. Når jeg kom inn på nesjane, så var det et par personer der fra før, en med Savage XL og en med et eller annet børsteløst fra HBX. Så kom det en kar til som jeg skulle møte, og han hadde med seg T-rex 600N, Thunder Tiger EB-4, Zagi flyvende vinge pluss en hjemmelaget flyvende vinge, en indoor modell, og til slutt en Nine Eagles Solo Pro :mrgreen:

Litt senere kom også Zombie-solheim, og hadde med seg Baja 5T og en Kyosho elektrobuggy om jeg ikke tar helt feil. Ble ikke så mye kjøring med Baja 5T, da han knakk bærearmen foran etter 30 sekunder. Men det skal sies at det var en god smell :shock:

Selv flydde jeg 3 tanker på T-rex 600N, og har begynt å få litt fortrolighet tilbake igjen på denne. Det føltes godt å fly den litt etter lang tids flytørke. Hadde en liten tailslide mot bakken som ble litt nærmere bakken enn hva jeg hadde trodd, så det var jo litt moro. Føltes iallefall ut som at det var tett på. Hadde også en tur med T-rex 450 og T-rex 500, men linkene var litt vel trege (grunnet kulde), og da blir disse små helikopterene litt ekle å fly, så jeg lot det være med ett batteri på hver av dem. Det ble også en liten tur med Yak 55, og jeg hadde også tatt med Katana 50, men droppet denne grunnet kulden. Jeg har noen waypointservoer i dette flyet, og plastdrevene der er ikke all verden. Med kulde og vibrasjon så er jeg usikker på om de hadde overlevd dagen i det hele tatt. Anyways ble det også litt knapt med tid. Jeg flydde 3 batteripakker på min micro stryker, og denne digger jeg bare. Utrolig snill og morsom modell, rett og slett underholdende :D

Savage X fikk kjørt seg godt også. Etter forrige gang så måtte jeg fikse bremsene, da en skrue hadde løsnet der. Dette var andre gangs bruk etter å ha gått over hele bilen og byttet motor og forbedret elektronikk, og nå funker den dritbra. Bilen holder godt sammen, og ser ut til å håndtere kreftene sine meget bra. Trives godt med denne nå, og med isen som lå på veien var det skikkelig moro å dra lange breisladder :mrgreen:

Det ble gode 3 timer med rc-moro, og hvis det blir muligheter for det så gjentar jeg det på neste søndag :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 23 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC