Dato/klokkeslett: Tor Mai 02, 2024 9:40 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 53 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Ons Mar 28, 2012 12:09 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Har fått fylt i litt isopor i Blackjack 55 i kveld slik at den forhåpentligvis vil holde seg meir flytande dersom den går rundt..

I tillegg har eg tatt ein skikkelig overhaling av motoren, så no håper eg bare pakken med pakninger fra usa kjem slik at eg får skrudd sammen greiene igjen :P

PS: Dette innlegget var mest for å teste den nye drag`n drop funksjonen for bilder..


Edit: Funker tydeligvis ikkje så bra hos meg enda :roll:

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Ons Mar 28, 2012 11:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Oppdatering på værvarsel, fortsatt ingen bedring. Snø, 0 grader, laber til frisk bris fra nord. Om det ikke laver ned, blir is på vannet, eller blåser mer enn litt bris så stiller jeg nok med noe. Håper det er stilt nok til å få testet Mysticen med ny radio og andre små forbedringer. Planen var å få lakket Jaguaren denne uken, men jeg har ikke noe sted å stå innendørs for øyeblikket, og siden vinden tok til igjen ble det umulig å få malingen fra kanna og bort til skroget. Båten er ikke tett nok til å takle nedbør, så det spørs om jeg får testet denne noe. Tar den vel med i bilen og putter den på vannet en tur om det er opplett. Har ikke fått PropShop propellene, men har fått 45mm plastpropeller som skal testes.

Vi få krysse fingrene og håpe at værvarselet er galt denne gangen også, men det virker som om de er flinkere til å melde dårlig vær enn godt vær!

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Tor Mar 29, 2012 10:13 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Jeg tror ikke jeg får anledning å komme på treffet, har vaktuke på jobben og det ligger an til maratonjobbing i helga, men kanskje kanskje...

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Tor Mar 29, 2012 11:32 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Sitter å har auto oppdatering på langtidsvarselet til yr hele tiden nå, og det endrer seg litt hele tiden. Nå er lørdag formiddag oppdatert til stort sett sol fram til kl 18. Søndag er stort sett uendret så langt, men det er kanskje håp. Kaldt ser det ut til å bli uansett.

Det er mulig jeg tar en snartur opp på lørdag kl 13 for å få en sjanse til å teste endringene på Mysticen og den nye radioen i tilfelle søndagen blir for ille til den type båter.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Fre Mar 30, 2012 2:22 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Yr viser håp! Det er dukket opp en sol bak en sky på søndag fra kl 12 til 18! Nå er det bare å håpe på det beste.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Fre Mar 30, 2012 3:58 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
Driver å lader batterier i haugevis her nå. Blir massiv RC helg sammens med nevøen min som kommer på besøk. Så blir ikke noe florø tur på meg.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Lør Mar 31, 2012 9:46 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Ikke mange timene igjen nå. Værvarselet ser ikke så ille ut. En liten byge kan det nok bli, men stort sett ser det ut til at det blir opplett og bris. Anbefaler godt med klær og en mulighet til å dekke til sensitivt utstyr om behovet skulle melde seg.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Lør Mar 31, 2012 9:59 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Det blir nok ikkje meir enn seilbåt og blackjack26 på meg i morgon.. Ser at eg kjem ikkje i mål med motoren på blackjack 55 :/

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Lør Mar 31, 2012 10:16 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Fikk du pakningene?

Blir vel Mystic, redningsbåt, Jaguar (om det ikke regner/snør), og seilbåt på meg.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Lør Mar 31, 2012 11:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg har fiksa vannkjølingen på BJ26 (forhåpentligvis), og lada batterier, så jeg regner med å være klar til imorgen også. Tar med BJ26, Neptun, Tøflus, og om forholdene tillater det så tar jeg med Vliestroom og Cessna sjøflyet også.

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 12:10 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Har fått tilbud om ein tur til Jølster i morgon, og akkurat no frister det jysla mykje i og med at den båten eg hadde mest lyst å få i stand ikkje blir klar i morgon.. Så det kan være eg ikkje dukker opp i morgon :p må sjå litt an på været ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 11:20 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Sorry folkens.. Eg feiger ut i dag og satser på leik og moro i skibakken i staden :p rekner med å komme sterkere tilbake når det blir litt meir vår i lufta ;)

Håper likevel de får ein fin dag på Storevatnet :)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 11:28 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Dette var utrivlig mye vind. Ser ut til at kulingen som var meldt senere i dag er kommet tidlig. Ser ut til at den skal øke til stiv kuling ut over dagen. Jeg har ingen båter som tåler denne vinden hvertfall.

Tusler opp i ett tiden for å se om det kommer noen håpefulle, men blir ikke kjøring på meg om ikke vinden løyer litt.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 12:09 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1865
Bosted: Florø
Nå har jeg vert på kaia og kikket. Vinden tar faktisk ikke så hardt på kaia, kommer gjennom trærne så man får ikke full styrke. Bølgene er ikke sø store siden det er nordavind. Bølgene og vinden stryker forbi kaia i en mer vest mot øst retning, så det er nesten helt stille på innsiden av kaia.

Jeg stiller med Mystic og Jaguar kl 13.

_________________
Thomas Stenbakk - Avdelingsleder båt


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Båttreff Storevatnet 01.04.12
InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 12:11 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg kommer med Blackjack 26, Tøflus og Neptun. Ser ikke ut til at vinden tar så mye i vannet, og jeg har hentebåten, så da klarer jeg nok å få inn BJ26 når den velter. Det blir også bål med grillrist, så det er mulig å grille pølser for de som vil ta med dette selv :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 53 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC