Ahhh, jeg fikk en glimrende start på en super dag i havet med seilflyging på hang i dag

Atter en gang måtte Yalla seg seg knust i kappløpet til topps, som vanlig gruset jeg han og var den første til å omfavne varden. Det hele ble avgjort av en ødeleggende sluttspurt som han ikke hadde sjangs å hamle opp med

Når man ser meg og han side om side så vil jeg tro de fleste hadde satt pengene sine på at han vil nå toppen først, men som sagt denne gangen har jeg faktisk trent en del kondisjon forut for turen, og det ga full uttelling i dag

Jeg hadde egentlig regnet med tøffere motstand denne gangen siden det lå i kortene at her er det om å gjøre å komme først opp, det gikk nesten litt for lett. Yalla hadde et lite forsprang og sa " i dag vinner du iallefall ikke, he he he

" Men latteren hans satte seg fast i halsen da jeg kostet forbi, muahahahahahahahaaa
Utsikten og flygingen var helt kanon selv om det godt kunne blåst dobbelt så hardt, og min splitter nye 2 meters seiler fløy helt supert. Jeg hadde to turer på ca 45 minutter hver og da var jeg lei og pakket sammen, man må gi seg mens leken er god
Det kommer sikkert noen bilder av turen når Yalla får summet seg og kommer inn til sivilsasjonen og pc igjen
Fantastisk kult å pulverisere Yalla i fjellet igjen siden han er en ihuga "fjellmann" og går og vaser rundt i fjellet uten mål og mening rett som det er, for å liksom trene seg opp til stålkondis