Jeg håper virkelig på at guttaboys som alltid stiller opp får anledning til å bli med, uten dere blir det ikke rare greiene. Håper at resten av tøffelheltene på forumet stiller opp og viser seg frem litt også. Om det er slik at en bare ikke gidder, så er det rett og slett for dårlig. De som tar turen og jobber med dette gjør det ikke akkurat for seg selv, men for klubben, så jeg håper at det dukker opp flere enn de 3-4 som alltid gjør jobben. Jeg oppfordrer egentlig alle klubbmedlemmer som leser dette til å stille opp. Det dreier seg jo bare om å leke seg litt med modellene sine.
Å ha familie er ingen unnskyldning eller hindring, det går fint an å legge opp noe slikt som en familietur. Det gjør jeg og madammen, og vi har 3 barn mellom 1 og 5 år. Og spesielt i disse dager da vi er nekta adgang på storevannet, så bør det være en ekstra pådriver til å stille opp på noe positivt. Alle dere gutta som kjører nitro og bensinbåter bør være med på dette.
Jeg tenker hovedsaklig på de aktive innen rc her i florø, som meg selv, Håvard, Thomas, Børre, Åsmund, Christer, Reinhardt, Terje, Vegard, Herman, Antonio, Haukås og mange flere. Bli med på dette, og vis at dere bryr dere litt om hva som skjer. Jo flere som stiller, jo større sjanse er det for å få god medieomtale, og å "stjele showet"