Kjekt med litt kjøring ja, det var lenge siden sist. Har gått og trippet litt de siste dagene, og egentlig bare ventet på en fin anledning til å komme meg avgårde. Veldig kjekt var det iallefall. Ble en kort tur med Savage, der tok fremre støtdemper kvelden etter 10 minutters kjøring. Nå skal noe gjøres, for denne bilen spiser støtdempere. Har en liten tanke om noen forbedringer, får ta en titt på det etterhvert.
Neste bil ut var Revo 2.5, og denne fikk jeg kjørt et par tanker på. Det gikk faktisk et par plugger, men de var gamle begge to, så årsaken kan ligge der. Først røk den som sto i Revoen, og da flytta jeg over pluggen fra Savage, men denne røk til slutt også. Denne Revoen er fra 2006 om jeg ikke husker helt feil, så det er en av de første utgavene, men godt utstyrt allikevel. Litt lite motor, men det hjelper kanskje litt på kjøregleden, da bilen håndterer motorkraften uten problemer. Enda er ingenting knekt på denne bilen, så det har blitt en favoritt fordi den rett og slett fungerer. Våt og fin sand er helt klart det beste å kjøre i, og det begynte å bli litt mønster i haugen etterhvert. Men jeg savnet litt større hauger, disse ble i minste laget.
Når jeg kom hjem, så skrudde jeg av dekkene på både Savage og Revo, og sprayet inn biler og dekk med avfetting, og gikk over med høyttrykkspyleren. Nå står bilene til tørk, og er gullende rene, ser nesten ut som nye. Et tynt lag med WD40 etter vask frisker opp plasten litt og fortrenger fuktighet. Nå gjelder det bare å få fiksa den knekte støtdemperen på Savage, så er jeg klar til neste økt. Neste helg anyone?

EDIT: Jeg hadde pinadø alle deler liggende, så nå er demper reparert, og Savage er klar til bruk igjen