Dette var egentlig ganske så kjekt
Er ikke ofte denne bilen får lufta seg, så selv om det var kaldt på fingrene, så var dette veldig moro. Jeg er imponert hva disse bilene får til, og det til tross for at de kjøres av amatører som meg selv. Hva kunne man ikke fått til om man var flink til å planlegge kjøringen og tilpasse bil mot underlag? Kjøringen i stigning og sidehelling er iallefall veldig bra.
Stig Andre dukket opp med Tamiya Tundra, Terje hadde Axial SCX10 honcho, Vegard hadde Axial XR10, og jeg hadde Team Losi Comp Crawler og Tamya CR01 Unimog. Vi endte opp med å kjøre på furuholmen, på selve berget det store ankeret er festet på. For 4 personer var det faktisk en grei nok plass å crawle på i halvannen time, og da hadde vi benker tilgjengelig også
Jeg vet ikke hvordan det gikk med de andre, men jeg klarte å knekke fremre høyre drivaksel. Når denne bilen kom, så ble den først levert med noen litt svake akslinger foran. Det var lagt med nye og forbedrede akslinger, så det var vel kanskje bare et spørsmål om tid når den ville ryke. Jeg har iallefall en ny å putte i, så det er ingen problem.
Vegard knipsa noen bilder, og jeg filma litt fra min tamiya Unimog, men det ble sikkert ikke noe særlig. Legger det ut senere uansett
Nå må jeg se å få plukka frem Highlift og SCX10 og gjøre disse klar til bruk, det er alt for gode biler til at de bare skal stå i ro helt bortgjemt