Yes, dette var moro. Fikk kjørt litt med LST2, men fant ut et par ting som må ordnes før jeg kan kjøre mer. Innleggene i dekka er ødelagt på et par av hjula. Dette førte til voldsom kast, og er ikke bra å kjøre med. Hadde også noen ruskelyder her og der som trenger å finnes ut av. Blir full overhaling
Fikk justert halen på T-rex 600, men fikk ikke ordnet til governoren. Får ta det litt etter litt. Hovret bare litt, men når jeg landet på grusen så var halerotoren såvidt nedi, så jeg må sjekke over saker og ting der også. Jeg kommer til å forlenge halefinna littegrann, for halerotoren når nesten like langt.
Herja litt med T-rex 450, og føler meg litt tryggere i lufta for hver gang jeg bruker det nå. Jeg måtte jo dumme meg litt med T-rex 450 V2, og gjorde noen sprell litt for lavt. Da minker jo også mulighetene for å komme seg ut av en knipe. Uansett, jeg gikk i bakken, men tror ikke jeg ødela alt for mye. Helikopter er iallefall veldig moro, og mulighetene i lufta synes vel å være nesten ubegrensede.
En flott dag på nesjane, bortsett fra at jeg ikke hadde tatt med noe å drikke i varmen.....