Ja, idag ble det familiepiknik på nesjane igjen. Vi hadde kjøpt engangsgrill, og tok oss et lite måltid mellom flyturene. Dette er den mest vellykka rc/familiedagen jeg har hatt på lenge. Dagen begynte med en kort spasertur med madammen og jentungen til storevannet. Jeg hadde i den anledning med meg Blackjack 26 brushless, og tok da et par batteripakker på vannet der. Jeg dro så opp på flyplassen og tok jomfruløftet på en Raptor E550 som jeg har justert og satt opp for en kunde. Det gikk rett i boks umiddelbart, og var en hyggelig opplevelse. Alltid like spennende å ta opp noe nytt....
Vi dro så på nesjane, og jeg hadde med meg 1 stk T-rex 450, 1 stk T-rex 450 V2 og 1 stk T-rex 600 nitro. Jeg fikk herja godt med begge elektroRexene, og testa litt på nitroen. Sistnevnte skal igjennom en liten sjekk, for den var ikke 100%. Jeg skal også bytte gyro på denne. T-rex 700 er snart i hus, og den skal da ha gyroen som nå står på T-rex 600 (GY611). På T-rex 600 skal jeg sette på en standard GY401, den gjør nok jobben der. Men uansett, jeg må konkludere med at T-rex 450 er et jævla artig herjehelikopter, og det er morsomt å fly det. Føler at det går bedre og bedre for hver gang jeg flyr dette helikopteret, så det er absolutt det helikopteret som jeg har vokst mest med.
Jeg savner forøvrig en rapport fra de andre gutta som var inne og luftet utstyret sitt. Vel...?