Ja, dette var knall. Litt for teit sol ikveld etter min smak, men det gikk nesten bra allikevel. Hadde en nestenulykke grunnet at jeg mistet helikopteret akkurat idet det havnet foran sola. Når helikopteret kom til syne igjen, så hadde det en annen retning enn forventet, og da måtte det jo skje saker og ting. Det var da litt mye folk som spradet rundt på flystripa, så det såg gjerne skummelt ut, men jeg følte selv at jeg hadde kontroll på retningen når jeg jobbet med å redde det inn igjen. Yallaair ble så skremt at han hoppa og spratt bak meg, og var så uheldig at han knakk en del på helikopteret sitt. (Beklager dette Yallaair)
Må lære meg til å ikke ta den siste turen. Problemet er bare å vite når den turen er
Skal uansett se skikkelig over den gamle T-rexen nå, synes den har blitt litt slakk i fisken.
Bredesen var i støtet, og det var artig å se hva han gjorde med Katanen sin. Han har mye talent, og egen mekaniker. Da er alle forutsetninger innfridd til å delta på store stevner. Team Bredesen
Det var også tøft å se både Yallaair og Vector250 herje på hvert sitt område, fly og heli. Håpte jeg skulle få se den store gasseren til Yallaair, men den var dessverre ikke tilstede. Lammethun var uheldig med en landing, og knakk en del i halerotoren. Fikk egentlig ikke med meg så mye annet, men fikk med meg at Pett4 herja litt også. Folk begynner å bli flinke nå