Dato/klokkeslett: Tir Jun 04, 2024 1:29 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Tor Des 18, 2008 11:17 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Da har jeg fått avdekket at Yallaair nok en gang har gått bak ryggen på meg og foretatt et sleipt og hemmelig innkjøp :evil: Han sprakk idag og røpet at han har en YS 63 på vei. Det skyldes ene og alene at jeg har holdt på og vaset om at jeg burde hatt meg en slik i mitt neste 3-D fly. Han tok meg altså på ordet og kom meg litt i forkjøpet der :x Vel vel, jeg har jo flydd større YS motor i en årrekke, så det er jo bare naturlig at Yalla kommer diltende etter og begynner med en litt mindre motor til han har lært seg å behandle en såpass sofistikert motor :lol: Jeg får vel skaffe meg en slik liten kosemotor også, og tradisjonen tro så kommer nok min til å yte noen hundre rpm mer enn hans :wink: Slik har det vært med ALLE andre motorer som vi begge har hatt :lol: Yalla mener det skyldes at jeg er heldig og får en som er mekanisk 100% i orden og at han alltid er uheldig og får en mandagsmotor. Selv mener jeg at det må skyldes brukeren og ikke utstyret 8) Jeg har lært ham mye om motorer, men har selvsagt holdt noen små trix for meg selv slik at jeg bestandig danker han ut i våre utrettelige motortester og trimme kappløp :mrgreen:

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Fre Des 19, 2008 12:57 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
vector 250 skrev:
Da har jeg fått avdekket at Yallaair nok en gang har gått bak ryggen på meg og foretatt et sleipt og hemmelig innkjøp :evil: Han sprakk idag og røpet at han har en YS 63 på vei.


Flottings, da slipper jeg å holde kjeft lenger :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Fre Des 19, 2008 4:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
"å gå bak ryggen og blablabla, har alltid fått mandagsmotorer blablabla!!! Store ord og fett flesk sitter ikke fast i halsen :lol: Faktumeter at du har hatt lyst på en slik motor, men ikke sett deg selv verdig til et slik smykke av en motor :lol: Etter at du har fått så MYE trøbbel med din 110, så har du nok bare valgt å holde deg unna hightech mechanics. Du har jo lenge påstått at det var noe galt med din, men anerkjendte forhandlere og Y.S verksted har jo erklert deg mekanisk inkompetent og en "mekke-mikkel" :lol: :lol: Da er det nok bare deg selv å takke for at du ikke klarte å få til den 110'n din 8) :P
Anerkjedte fagfolk skal en jo høre på :wink:

Nei, hold deg til SK sin førstesortering, utført av kyndige barne-hender :lol: Da kan det ikke gå galt. Dessuten får du 6 slike motorer til prisen av en YS63 :lol:

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Fre Des 19, 2008 5:08 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
He he he :lol: ang 110`n så går jo den som ei kule den, det er jo akkurat DET som har fått deg til å investere i YS og. Jeg måtte jo rette opp feil som FABRIKKEN hadde gjort :shock: Sist jeg fløy den så utbrøt jo du " fy fan kor mjukt og fint den går og sååå stille og da" neste sitat " jeg tror jammen jeg også må ha meg en YS" siste sitat " hvis jeg også skulle få mekanisk trøbbel så kan jo du fikse den for meg siden du har bevist at du kan mekke YS" 8)

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Fre Des 19, 2008 11:04 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Åherregud, jeg mister pusten!!! Kjenner jeg lusa på gangen så kommer en viss person portom i morra når jeg inspiserer motor'n for eventuelle maskineringsfeil hehe :lol: Og timinga på innkjøpet er helt strategisk valgt: Krona er i fritt fall og JPY stiger himmelhøyt!! Så den prisen vi har her i Norge nå er lav :lol: Derfor handler jeg motor og fly NÅ!! Riktig, tenkt : dei smarte handler NÅ, dei andre venter for å se hva som skjer med prisene først hehe!!!

_________________
Børre Eimhjellen

Litt raskere


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Ærlighet varer lengst
InnleggSkrevet: Lør Des 20, 2008 12:01 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
Njaaa... tre 40 size fly og en 52 motor er på vei her, så noe handler jeg jo :lol: Noen fete servoer kommer vel deisende også 8)

_________________
Electrics are fun too, but real engines suck, squeeze, bang and blow.

All electronics are filled with smoke, if you let the smoke out, it will die

You know it's a good landing when you only have to bend over once to pick up the airplane![size=200][/size]


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC