Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 9:53 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Frekke folk?
InnleggSkrevet: Man Apr 13, 2009 10:28 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Vi våknet til noe litt kjedelig her hjemme idag, nemlig at gamlebilen vår hadde flytta litt på seg i oppkjørselen. Det har altså skjedd mellom søndags natt kl.0200 og mandags morgen kl.0900.

Bilen står i en oppkjørsel, parkert litt på den ene siden, og hadde altså trillet bakover og truffet motsatt side av oppkjørselen. Bilen, som er en mørkeblå 1992 Opel Omega 2.6i, fikk smellen nederst på bakre støtfanger. Eksospotte ble også skadet, og siden bilen ser noenlunde bra ut stort sett over hele bilen, så er dette en jævla sur sak.

Men her kommer hovedpoenget. Jeg hadde en forgreiner til sigarett-tenner liggende i bilen, og denne hadde nå funnet veien til førersetet. Det var ikke der jeg hadde lagt den. En annen ting er at girkassa sto i fri, og at håndbrekket var av. På selve veien 7-8 meter unna sto det et par ølbokser. For meg ser det ut som at en eller annen tulling kanskje har prøvd å stjele bilen. Samtidig så må fjolset/fjolsene ha blitt forstyrret, for jeg kan ikke se at noe i bilen er stjålet. Bilstereoen står på plass, det låg en fjernkontroll i baksetet, og Baja 5T sto i bagasjerommet. Kan jo også hende at vedkommende var så full at han ikke merket at bilen begynte å trille etter at han hadde begynt å fikle med gir og håndbrekk, og fikk panikk når bilen så kræsjet.

Men uansett, gammel bil eller ikke, det er dritirriterende, og jeg er VELDIG interessert i å få fatt i den eller de som har gjort dette. Nå kan jeg aldri tenke meg at det er så mange som drikker på søndag til mandag, selv om det er påske, så da kan det jo hende at noen har lagt merke til vedkommende. Dette skjedde i Nikolai Astrup vei 14, som ligger noen hundre meter fra kirkegården. Tips mottas med takk :D

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC