Dato/klokkeslett: Lør Mai 04, 2024 7:43 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 75 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 2:08 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
Tenkte eg kunne gi en liten update på kva som har skjedd her sidan sist.

I høst kjøpte vi 6 stk Scalare (også kalt Angelfish)
Dessverre døde en ganske kjapt, men dei fem andre lever i beste velgåande, et mykje mat og er blitt store og fine..

Til vår store forbauselse såg vi plutselig på julafta at to av dese Scalarene hadde lagt en mengde egg.. Kan tenke meg at det totalt var 200-250 egg :shock: Vi hadde ikkje engang lagt merke til at dei var et par :roll:
Så dei siste dagane har det blitt tilbragt nokre timar framfor akvariet for å sjå på utviklinga..
Etter mykje studering på nettet og eit par telefonsamtalar til ein lokal oppdrettar bestemte vi oss i går for å flytte eggene over i eit anna akvarium.. Dette fordi en del av dei andre fiskane var begynt å ete eggene, så vi tenkte vi kunne la foreldre og kommande barn få litt fred i ein eigen tank. Så då fann vi fram att 100-literen vi pensjonerte etter at vi fekk 600-literen, og gjorde den klar for oppdrett..

Dessverre vart foreldrene litt vel stressa under heile aksjonen så då alle var på plass i sin nye, midlertidige heim såg ikkje det ut som dei brydde seg noko om eggene lenger. Dei holdt seg stort sett berre i eit hjørne og tok ikkje til seg mat eller noko.. Såg nesten ut som dei var i ei slags transe.. Men heilt tilfeldig før vi skulle legge oss i går satt vi litt og såg på dei for å sjå korleis det gjekk, og då begynte plutselig mora å ete eggene.. Så der vi hadde ca 100 levedyktige egg igjen, var det berre nokre sekund seinare ca 20 igjen.. Dette førte til at vi tok ca halvparten av eggene ut av tanken og hadde dei i eit liter-mål på badet over natta..

Då vi stod opp i da flytta vi fiskane tilbake i den store tanken, og då endra plutselig oppførselen seg drastisk.. Då såg det ut som dei begynte å leite etter eggene igjen, og var plutselig tilbake i foreldremodusen.. Merkelig nok hadde dei ikkje spist opp fleire egg iløpet av natta, så vi har framleis ca 20 levedyktige yngel.. Men trur uansett ikkje vi skal bekymre oss over dette, for når desse fiskane først har lagt egg ein gong, så gjentar det seg sånn ca kvar 14. dag.. Så her kan det bli mykje Scalarer framover..

Denne yngelproduksjonen har også ført med seg ei anna utfordring.. Når desse små fiskane no iløpet av dei neste dagane går fra å ligge inni eggene sine til å bli frittsvømmande må vi begynne å fore dei.. Greit nok det, fiskemat har vi nok av skulle ein tru. Men denne yngelen må ha levande føde for å skjønne at det er mat.. Så no er vi i tillegg til å drive fiskeoppdrett, begynt med Artemia-oppdrett.. Dette er eit knøtlite larveaktig dyr som lev i saltvatn opprinnelig, men kan overleve i ferskvatn eit par timar.. Og det skal visstnok være veldig god næring for nyklekka fisk.. Artemia blir levert som egg som vi klekker sjølv i ei saltvanns-oppløysing.. Ein prosess som tar ca 24 timar.. Så det blir spennande å sjå i morgon kveld om vi faktisk har noko mat til yngelen, eller om dei kjem til å svelte i hjel..

Ellers kan eg også fortelle at naboen kom innom i dag og lurte på om vi ville ha litt meir fisk frå han, for akvariet hans var blitt for fullt i fisk.. Vi takka høflig ja og fekk dermed 4stk Discus og 2stk Black Ghost.. Desse to siste har eg dessverre ikkje fått tatt bilde av for dei gøymer seg under den store rota.. Men legg med eit bilete frå nettet så de kan sjå korleis dei ser ut ;)

Alt i alt har denne jula handla veldig mykje om fisk for min del.. Så får vi berre håpe at vi klarer å fostre opp litt småyngel til å bli like store og fine som foreldra :)


Og litt bilde sjølvsagt:

Alle "prikkane" på slangen er egg
Bilde

Bilde

Mora til eggene
Bilde

Og faren til eggene
Bilde

Her er nokre få av dei gjenlevande eggene
Bilde

Og her er heimen deires dei neste mnd.
Bilde

"Larve-klekkeriet" består av to stk colaflasker, ei luftpumpe, ein halv liter vatn, tre teskeier salt, ei teskei Artemia-egg og ei lampe for å holde varmen :P
Har dessverre ikkje rydda kjøkkenet i dag heller Pett4 :mrgreen:
Bilde

Og oppi her vil der forhåpentligvis om ca 20 timar myldre i liv.. Det som heng langs kanten er egg..
Bilde

Er dessverre ikkje like fint og ryddig som det var på nokre bilete tidligare i denne tråden, men no ser det altså slik ut.
Bilde

Den store tanken har fått litt fleire "innbyggere"
Bilde

Dei her er gamle
Bilde

Men dei fire i framgrunnen er heilt nye Discus som vi fekk i dag.
Bilde

Og så fekk vi som sagt to slike også.. Black Ghost, eller på latin: apteronotus_albifrons
Bilde

Ein av dei første Discusane vi fekk, som vi har kalt Silje :P Einaste fisken som har fått navn
Bilde

Og til slutt ein liten bunnfisk.. Ancistrus Genus heiter den
Bilde

Bilde

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 2:55 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg siterer: "Og til slutt ein liten bunnfisk.. Ancistrus Genus heiter den"
Måtte bare si at jeg liker mitt navn på denne fisken bedre. Jeg kaller den slamsuger :mrgreen:

Det har tydeligvis vært hett rundt ørene på fiskene deres innimellom ja :D
Gi beskjed om dere har fisker dere vil gi vekk. Jeg har 2-3 fisker i vårt akvarium, og skal jeg gjette så tror jeg at de er temmelig lei av trynene til hverandre :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 3:28 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
har fisker virkelig Tryne?

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 3:46 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
lugerity skrev:
har fisker virkelig Tryne?


hmmm....spisse i fasongen, munn og øyne er også på plass, ja hvorfor ikke? Men korriger gjerne, jeg har ikke studert fiskens anatomi.
Men jeg kan jo gi deg flere alternativer om du ble forvirret. Fronten av hodet, fjeset, ansiktet, andletet, oppholdsområde for munn og øyne osv. (er for trett til dette, klarer ikke å finne på flere dumme ting å si.... :mrgreen: )

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Man Des 28, 2009 3:53 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
hehe vel. alle folk, dyr, insekter og fisker av alle sorter har vel sikkert ein eller anna slags trynefaktor. tror vi lar det være med det.

P.s Om eg har glemt noen ikke skyt meg...

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Tir Des 29, 2009 5:50 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1267
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Jeg siterer: "Og til slutt ein liten bunnfisk.. Ancistrus Genus heiter den"
Måtte bare si at jeg liker mitt navn på denne fisken bedre. Jeg kaller den slamsuger :mrgreen:

Det har tydeligvis vært hett rundt ørene på fiskene deres innimellom ja :D
Gi beskjed om dere har fisker dere vil gi vekk. Jeg har 2-3 fisker i vårt akvarium, og skal jeg gjette så tror jeg at de er temmelig lei av trynene til hverandre :mrgreen:


Den har ganske mange navn her i huset også.. Tenkte bare eg skule være politisk korrekt :P

Skal gi en lyd dersom vi faktisk klara å holde liv i nokken.. Blir fornøyd så lenge vi klara å fostre opp vertfall en fisk ;)

_________________
Håvard Stubhaug

Kyosho JetStream 1000 (5,3cc) - JP Mikroheli - Robbe Odin 1:25 scale - ProBoat BlackJack 55 (26cc) - ProBoat BlackJack 26 Brushless - Tamiya 1/10 M-03 Suzuki Swift WRC Edition - Thunder Tiger FM-1e Motorcycle - Team Losi Muggy (4,27cc)


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Des 30, 2009 10:35 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
Har akuratt sotte opp eit lite saltvannsakvarie eg:) er ikke så stort 70liter, så der skal det gå 2 små klovnfisker vertfall, pluss noe annet som eg ikke har funne ut enda. levendestein og skummer osv er på plass vertfall så mangler bare fisken nå, og i førde har dem ikke saltvannsfisk, bare eit kar som er på pynt med 2 klovner og en anna, men dem er ikke til salgs, har naboen din saltvann også kansje? da kan eg jo kansje kjøpe fisk av han..

_________________
Tamiya TT-01 Type e


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Des 30, 2009 10:38 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Kurt-Inge skrev:
Har akuratt sotte opp eit lite saltvannsakvarie eg:) er ikke så stort 70liter, så der skal det gå 2 små klovnfisker vertfall, pluss noe annet som eg ikke har funne ut enda.


Nettopp sett "finding nemo" eller? :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Des 30, 2009 11:44 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
ka er det noe som går dette med akvarier?

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Tor Des 31, 2009 12:59 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
stressballen skrev:
Kurt-Inge skrev:
Har akuratt sotte opp eit lite saltvannsakvarie eg:) er ikke så stort 70liter, så der skal det gå 2 små klovnfisker vertfall, pluss noe annet som eg ikke har funne ut enda.


Nettopp sett "finding nemo" eller? :wink:


hehe nei, lenge sia eg såg den:p bare synest det er ein fin fisk og ha i karet:) pluss den krever ikke så stort akvarie.

_________________
Tamiya TT-01 Type e


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Jan 06, 2010 4:40 pm 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
kjørte nesten ned til bergen igår for og se på ein stor dyrebutikk der, Midtun Zoo Åsane, sia dem ikke selger saltvannsfisk i førde, dem hadde kjempemasse ferskvannskar vertfall, sikkert rundt 100 store kar på rundt 300liter om ikke mer, så var godt utvalg i ferskvann vertfall, men bare ca 20% av karene var saltvann, men det var greit nokk, eg skal jo ikke ha så mye fisk uansett hehe.

kjøpte med noe levendestein og 2 klovner, skal handle mer fisk seinare når karet har satt seg bedre.
dem hadde ikke den type klovnfisk eg ville ha inne da, men dem hadde av ein anna type klovnfisk som har andre farger, men var fine dem og.
her er eit bilde, litt uklart vann etter romstreringen der igår så bilde ble ikke så skarpt men man ser no fordiom:)

Bilde

_________________
Tamiya TT-01 Type e


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Jan 06, 2010 10:02 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2008
Bosted: Bremanger (tidligere Florø)
for oss som ikke har peiling. levendestein er det "levendestein" eller er det ein stein som bare ligger i ro sånn som på bildet.

_________________
Einar Lexau. 79 Modell


Messerschmitt Bf 109G - Cessna 400 EP elektro - AR Drone
1969 Chevrolet Camaro - Go'Kart - TA-05 MS Honda NSX - Mini M03
Traxxas Jato 3.3 - Savage X. 2 Stk. - Captain Curse
Supervee 27 - Ocean Queen Upgraderes - Sea Dagger


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Ons Jan 06, 2010 10:28 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
lugerity skrev:
for oss som ikke har peiling. levendestein er det "levendestein" eller er det ein stein som bare ligger i ro sånn som på bildet.


Hadde de ment "en levende stein", så hadde de sikkert begynt med å dele opp ordet iallefall :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Tor Jan 07, 2010 2:31 am 
RC-Ingeniøren
RC-Ingeniøren
Brukerens avatar
Innlegg: 669
Bosted: Florø
lugerity skrev:
for oss som ikke har peiling. levendestein er det "levendestein" eller er det ein stein som bare ligger i ro sånn som på bildet.

hehe den ligger i ro slik som på bildet=) den går ingen veg :lol:
Det med at den heter levendestein er fordi det er masse micro organismer og små krepsdyr og slikt som lever i den.
Fekk tatt noen bedre bildet når vannet klarnet til, foreløbi ikke så mye i det enda, skal handle mer stein når eg ferer og handler mer fisk.
Her er ein liten video og: http://www.youtube.com/watch?v=lNRkG4OfISI

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
Tamiya TT-01 Type e


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Prosjekt akvarium
InnleggSkrevet: Tor Jan 07, 2010 2:46 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
ser ut som 2 gullfisker spør du meg.... :mrgreen:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 75 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC