Dato/klokkeslett: Man Mai 06, 2024 10:02 am




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Er bruken av forumet viktig?
InnleggSkrevet: Man Okt 26, 2009 12:02 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 9894
Bosted: Florø
Jeg vil bare legge ut en liten post her som kanskje forklarer litt om forumet vårt.

En ting er at en bruker forumet til diskusjoner, krangler og annen moro, men den har flere viktige funksjoner som folk gjerne ikke tenker på. For de som hele tiden arrangerer ting, og prøver å forbedre, endre eller planlegge noe, så spiller forumet en større rolle. Eksempelvis så er det her vi tar pulsen på interessen for saker og ting, så hvis ingen gir uttrykk for å bry seg om noe, så blir innsatsen deretter også. Slik er det bare. Ingen gidder å jobbe og stå på hvis ingen gir tilbakemeldiner. Jeg snakker ikke om skryt eller noe, men tilbakemelding i form av hvem som tar turen, hva som hadde vært kjekt å gjøre og så videre.

Før var folk flinkere til å gi beskjed om de kom eller ikke, og dette har litt å si for oss i styret med tanke på hva som skal arrangeres, hvor mye mat vi skal lage til osv. Hvis det for eksempel hadde vært skikkelig trøkk her på forumet i forkant av et treff, så dukker det gjerne flere opp, og folk kommer med en litt annen "spirit", enn hvis det har vært 2 innlegg. Da lages en forventning som ofte er dårlig, og vi som skal arrangere dauer litt vekk, pluss at folk som gjerne leser dette ikke gidder å komme fordi at det virker som at ingenting skjer.

Jeg synes at folk generelt burde bli litt flinkere til å tenke på forumet på denne måten, trafikken er viktig for å holde motivasjon og interessen oppe. Ta det til ettertanke og spør deg selv om du kan ofre en halvtime på forumet i uken. De som allerede bruker mye tid på forumet er unnskyldt, men hadde den resterende gjengen brukt en halvtme nå og da, så hadde nok forumet blitt en vesentlig bedre møteplass. Vi må bli flinkere til å verdsette det vi har tilgjengelig, ellers forvinner det på et eller annet tidspunkt, det viser historien :wink:

_________________
Kåre Myklebust - Avdelingsleder fly og bil

DRIVE IT LIKE YOU HATE IT!!


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Er bruken av forumet viktig?
InnleggSkrevet: Søn Nov 01, 2009 2:54 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1166
En regner vel med at alt går på skinner fordi det gikk fint gangen før. Kanskje halltreffene er for ofte til at folk bryr seg eller kanskje folk driver med RC så lite at samma hva som skjer i hallen er de fornøyd. Personlig kjenner jeg meg igjen i det siste; bare jeg får flydd noen batterier er jeg tilfreds.


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  

Sunnfjord RC