Dato/klokkeslett: Søn Apr 28, 2024 9:26 pm




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Krabbe-teiner og slikt
InnleggSkrevet: Tor Aug 05, 2010 7:43 am 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 1951
Bosted: Florø
Jeg har en "bekjendt" her på forumet som har fanget interessen for krabbefiske. En voldsom blåsing med at han har fått opptil et par krabber pr. teine første gangen. For å ikke ta motet fra stakkar'n, så bare lot jeg han styre på... dette endte med at han mistet halvparten av teinene og satt igjen med ca en krabbe pr teine. Alså, ikke mye å skryte av :lol:

Nå skal det sies at egen suksess er det beste, andres fjasko er heller ikke å forakte.... så jeg sette teinene min på min vandte plass (har holdt på med dette i ca 20 år heheh) og fekk det jeg kaller beskjden fangst, bare 12 krabber på 2 teiner. Som bons fekk jeg også en skate i ene teinea. Stakkar'n som har mistet en bråte med teiner og sitter igjen med et par "edderkopper" ble ganske stum, men jeg anbefaler alle om å ikke gi opp hehehe :lol:


Topp
 Avlogget Profil  
 
 Innleggets emne: Re: Krabbe-teiner og slikt
InnleggSkrevet: Tor Aug 05, 2010 9:47 pm 
r/c Le Royale
r/c Le Royale
Brukerens avatar
Innlegg: 2187
Bosted: Florø
:lol: :lol: :lol:
Ikke noe henger på greip her som vanlig :roll: 3 teiner tapt på 14 dager er ikke så ille. Ikke mye krabbe sa du? Hvem sier at det er krabbe jeg fisker :wink:

Hvem sine krabber var det jeg så i går som fløyt som dupper i gryta mens de ble kokt? Var det noe i dem i det hele tatt?? :lol: :lol:


Topp
 Avlogget Profil  
 
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]


Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron

Sunnfjord RC